Jump to content

Solgt

opt
 Share

Recommended Posts

94mod S50B30 gått 136 000km selges. Chippet hos TS Racing i fjor vår, skal gi 320hk og 350nm. Ikke forhøyet turtall! Har ikke papirer på motor, men den er ikke stjålet. Forrige eier er her på forumet. Står i bil og kan startes. Kan prøvekjøres så lenge det er mulig med sommerdekk.

Går meget godt. Komplett eksos kan muligens følge med også.

Følgende er med:

-Komplett motor med alt el, radiator,hjerne, lmm, bensinpumpe, osv.

-Girkasse

-Mellomaksel med ny hardyskive

-Speedometer

zu7qm6jvbojxleq0h9fm.jpg

Selges for 35 lapper eller bud.

• Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke garantere km med mitt liv, men jeg kjenner forrige eier og vet hvor bilen den kommer fra har vært. Har ikke merket noe som tyder på at motoren har gått veldig langt. Har ikke hatt noen form for trøbbel med motoren. Bilen den stod i var også veldig bra.

Kan prøves så lenge det er forsvarlig å kjøre med sommerdekk. Plukker ikke ut motoren før den er solgt.

For dere som er ute etter M motor kommer dere ikke gunstigere til en så bra motor enn dette her. Med alle delene som følger med er dette en veldig bra pris. Med så høy Eurokurs som det er nå får du aldri hjem en m motor med alle delene til for den prisen.

Kjenner selgeren gjennom kjøp av diverse deler. Og han er hyperpertentlig etter det jeg har hørt han fortelle. Denne motoren er meget godt passet på.

Når en har mulighet til å selv høre og teste ut motoren, så er det en kjempefordel. Du vet hva du får. Det er verdt mange tusen kroner vet kjøp av en slik motor.

For dere som er ute etter M motor kommer dere ikke gunstigere til en så bra motor enn dette her. Med alle delene som følger med er dette en veldig bra pris. Med så høy Eurokurs som det er nå får du aldri hjem en m motor med alle delene til for den prisen.

Kjenner selgeren gjennom kjøp av diverse deler. Og han er hyperpertentlig etter det jeg har hørt han fortelle. Denne motoren er meget godt passet på.

Når en har mulighet til å selv høre og teste ut motoren, så er det en kjempefordel. Du vet hva du får. Det er verdt mange tusen kroner vet kjøp av en slik motor.

Takk for det :D

Er vel noe skeptisk at den chippen gir så mye hk da?? Noe bremse papirer som sier så mye effekt økning? Hva koster en sånn chipp??

Har bare kvittering på 7000. Men godeste Tommy Schønberg har tukla med en del biler da, tror han har litt peil på motor. Han sa det var denne motoren som var mest å hente på av alle sugemotorene han hadde vært borti. Er jo også en kjent sak at disse yter nært 300hk i utgangspunktet.

Har kjørt R Andersen sin org m3 3.2 før han kjøpte den, min er akkurat like rask eller litt raskere opp til 150. Testa med samme hjuldim.