Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For og sette den i en E30, må du bygge om morotrfeste, modde innsug, mellomakselen må du gjøre noe med, ellers er det egentlig en grei sak og sette den i en E30. Er det elektriske som er "verst" med det mener jeg bare at hvis du ikke har papirer på hvilke farge fra e30 som skal på m3 så blir det knotete. Men det er det sikkert noen her inne som har.

Er ihvertfall et godt kjøp det er det ingen tvil om.

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
For og sette den i en E30, må du bygge om morotrfeste, modde innsug, mellomakselen må du gjøre noe med, ellers er det egentlig en grei sak og sette den i en E30. Er det elektriske som er "verst" med det mener jeg bare at hvis du ikke har papirer på hvilke farge fra e30 som skal på m3 så blir det knotete. Men det er det sikkert noen her inne som har.

Er ihvertfall et godt kjøp det er det ingen tvil om.

Man må vel ikke modde innsuget hvis man bytter bremsekraftforsterker?

Ellers er vel carbon innsug veien å gå?

Skrevet

Carbon innsug er lett å støpe i forhold til orginale ja, men som han sier tidligere er det bremsekraftforsterkeren som stanger i innsuget, så enten modde innsug el flytte el skaffe en mindre bremsekraftforsterker.... Har hørt noe rykter om golfbremsekraftforsterker men kan ikke bekrefte dette.... men er vel noen her inne som har puttet dette i e30 før som kan bekrefte dette.

Skrevet
Carbon innsug er lett å støpe i forhold til orginale ja, men som han sier tidligere er det bremsekraftforsterkeren som stanger i innsuget, så enten modde innsug el flytte el skaffe en mindre bremsekraftforsterker.... Har hørt noe rykter om golfbremsekraftforsterker men kan ikke bekrefte dette.... men er vel noen her inne som har puttet dette i e30 før som kan bekrefte dette.

Kan bruke fra Golf ja, eller IX. Har noen kompiser som driver å tryller ned i 3.8 M5 motor, uten noe som helst ombygging av bremsekraft forsterker, eller innsug. Mulig de har senke klosser på traversen.

Så skal ikke være så mye styr å sette i S50 nei.

Skrevet
Carbon innsug er lett å støpe i forhold til orginale ja, men som han sier tidligere er det bremsekraftforsterkeren som stanger i innsuget, så enten modde innsug el flytte el skaffe en mindre bremsekraftforsterker.... Har hørt noe rykter om golfbremsekraftforsterker men kan ikke bekrefte dette.... men er vel noen her inne som har puttet dette i e30 før som kan bekrefte dette.

Kan bruke fra Golf ja, eller IX. Har noen kompiser som driver å tryller ned i 3.8 M5 motor, uten noe som helst ombygging av bremsekraft forsterker, eller innsug. Mulig de har senke klosser på traversen.

Så skal ikke være så mye styr å sette i S50 nei.

De senker traversen ja.. 8)

Skrevet
Carbon innsug er lett å støpe i forhold til orginale ja, men som han sier tidligere er det bremsekraftforsterkeren som stanger i innsuget, så enten modde innsug el flytte el skaffe en mindre bremsekraftforsterker.... Har hørt noe rykter om golfbremsekraftforsterker men kan ikke bekrefte dette.... men er vel noen her inne som har puttet dette i e30 før som kan bekrefte dette.

Kan bruke fra Golf ja, eller IX. Har noen kompiser som driver å tryller ned i 3.8 M5 motor, uten noe som helst ombygging av bremsekraft forsterker, eller innsug. Mulig de har senke klosser på traversen.

Så skal ikke være så mye styr å sette i S50 nei.

Jeg har bremseservo og bremsevesketank ifra 2002tii. Da får du noe mere plass til innsuget. Bremseservoen er like stor som Golf1, men den ifra tii er dobbel og da får man ikke så hard pedal som hvis man bruker golf 1.

Skrevet
har du e36 325 diff...passer den på 320??. kamerat som har med knust diff

Hva i all verden har dette med saken å gjøre?

Les hva som står i første innlegg :!:

Skrevet
Carbon innsug er lett å støpe i forhold til orginale ja, men som han sier tidligere er det bremsekraftforsterkeren som stanger i innsuget, så enten modde innsug el flytte el skaffe en mindre bremsekraftforsterker.... Har hørt noe rykter om golfbremsekraftforsterker men kan ikke bekrefte dette.... men er vel noen her inne som har puttet dette i e30 før som kan bekrefte dette.

Kan bruke fra Golf ja, eller IX. Har noen kompiser som driver å tryller ned i 3.8 M5 motor, uten noe som helst ombygging av bremsekraft forsterker, eller innsug. Mulig de har senke klosser på traversen.

Så skal ikke være så mye styr å sette i S50 nei.

Jeg har bremseservo og bremsevesketank ifra 2002tii. Da får du noe mere plass til innsuget. Bremseservoen er like stor som Golf1, men den ifra tii er dobbel og da får man ikke så hard pedal som hvis man bruker golf 1.

Er det bare Tii som har sånn? Eller 1571602-2002? Er de like? Noe Ot her med.

Skrevet

ja det er også korrekt, bunnpanna må byttes, har selv satt i en S50B30 motor i en E30, og når det gjelder mremsekraftforsterker er det en til du kan benytte fra bmw som er litt mer vanlig enn enn tii feks, men akkurat nå husker jeg det ikke. men går fint an og sveise om innsuget og. Hvis du er flink til og sveise:)

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...