webby Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 For og sette den i en E30, må du bygge om morotrfeste, modde innsug, mellomakselen må du gjøre noe med, ellers er det egentlig en grei sak og sette den i en E30. Er det elektriske som er "verst" med det mener jeg bare at hvis du ikke har papirer på hvilke farge fra e30 som skal på m3 så blir det knotete. Men det er det sikkert noen her inne som har. Er ihvertfall et godt kjøp det er det ingen tvil om.
opt Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 For og sette den i en E30, må du bygge om morotrfeste, modde innsug, mellomakselen må du gjøre noe med, ellers er det egentlig en grei sak og sette den i en E30. Er det elektriske som er "verst" med det mener jeg bare at hvis du ikke har papirer på hvilke farge fra e30 som skal på m3 så blir det knotete. Men det er det sikkert noen her inne som har.Er ihvertfall et godt kjøp det er det ingen tvil om. Man må vel ikke modde innsuget hvis man bytter bremsekraftforsterker? Ellers er vel carbon innsug veien å gå?
Stian_B Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Carbon innsug er lett å støpe i forhold til orginale ja, men som han sier tidligere er det bremsekraftforsterkeren som stanger i innsuget, så enten modde innsug el flytte el skaffe en mindre bremsekraftforsterker.... Har hørt noe rykter om golfbremsekraftforsterker men kan ikke bekrefte dette.... men er vel noen her inne som har puttet dette i e30 før som kan bekrefte dette.
M3 Yngve Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Carbon innsug er lett å støpe i forhold til orginale ja, men som han sier tidligere er det bremsekraftforsterkeren som stanger i innsuget, så enten modde innsug el flytte el skaffe en mindre bremsekraftforsterker.... Har hørt noe rykter om golfbremsekraftforsterker men kan ikke bekrefte dette.... men er vel noen her inne som har puttet dette i e30 før som kan bekrefte dette. Kan bruke fra Golf ja, eller IX. Har noen kompiser som driver å tryller ned i 3.8 M5 motor, uten noe som helst ombygging av bremsekraft forsterker, eller innsug. Mulig de har senke klosser på traversen. Så skal ikke være så mye styr å sette i S50 nei.
Spiritus Sancti Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Carbon innsug er lett å støpe i forhold til orginale ja, men som han sier tidligere er det bremsekraftforsterkeren som stanger i innsuget, så enten modde innsug el flytte el skaffe en mindre bremsekraftforsterker.... Har hørt noe rykter om golfbremsekraftforsterker men kan ikke bekrefte dette.... men er vel noen her inne som har puttet dette i e30 før som kan bekrefte dette. Kan bruke fra Golf ja, eller IX. Har noen kompiser som driver å tryller ned i 3.8 M5 motor, uten noe som helst ombygging av bremsekraft forsterker, eller innsug. Mulig de har senke klosser på traversen. Så skal ikke være så mye styr å sette i S50 nei. De senker traversen ja..
Øyvind L. Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Carbon innsug er lett å støpe i forhold til orginale ja, men som han sier tidligere er det bremsekraftforsterkeren som stanger i innsuget, så enten modde innsug el flytte el skaffe en mindre bremsekraftforsterker.... Har hørt noe rykter om golfbremsekraftforsterker men kan ikke bekrefte dette.... men er vel noen her inne som har puttet dette i e30 før som kan bekrefte dette. Kan bruke fra Golf ja, eller IX. Har noen kompiser som driver å tryller ned i 3.8 M5 motor, uten noe som helst ombygging av bremsekraft forsterker, eller innsug. Mulig de har senke klosser på traversen. Så skal ikke være så mye styr å sette i S50 nei. Jeg har bremseservo og bremsevesketank ifra 2002tii. Da får du noe mere plass til innsuget. Bremseservoen er like stor som Golf1, men den ifra tii er dobbel og da får man ikke så hard pedal som hvis man bruker golf 1.
kbpE30 Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 har du e36 325 diff...passer den på 320??. kamerat som har med knust diff
opt Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 har du e36 325 diff...passer den på 320??. kamerat som har med knust diff Hva i all verden har dette med saken å gjøre? Les hva som står i første innlegg
M3 Yngve Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Carbon innsug er lett å støpe i forhold til orginale ja, men som han sier tidligere er det bremsekraftforsterkeren som stanger i innsuget, så enten modde innsug el flytte el skaffe en mindre bremsekraftforsterker.... Har hørt noe rykter om golfbremsekraftforsterker men kan ikke bekrefte dette.... men er vel noen her inne som har puttet dette i e30 før som kan bekrefte dette. Kan bruke fra Golf ja, eller IX. Har noen kompiser som driver å tryller ned i 3.8 M5 motor, uten noe som helst ombygging av bremsekraft forsterker, eller innsug. Mulig de har senke klosser på traversen. Så skal ikke være så mye styr å sette i S50 nei. Jeg har bremseservo og bremsevesketank ifra 2002tii. Da får du noe mere plass til innsuget. Bremseservoen er like stor som Golf1, men den ifra tii er dobbel og da får man ikke så hard pedal som hvis man bruker golf 1. Er det bare Tii som har sånn? Eller 1571602-2002? Er de like? Noe Ot her med.
E36 Seidl Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Så må du montere bunnpanne fra E34 for å få oljesumpen forran. (for å få den i E30 ja.)
webby Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 ja det er også korrekt, bunnpanna må byttes, har selv satt i en S50B30 motor i en E30, og når det gjelder mremsekraftforsterker er det en til du kan benytte fra bmw som er litt mer vanlig enn enn tii feks, men akkurat nå husker jeg det ikke. men går fint an og sveise om innsuget og. Hvis du er flink til og sveise:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå