børge Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 kunne ikke bruke vinterdekken mine da de ble fort breie på bilen... tok imot hjulbuene..=( det er originale chroma m3 felger som er breie bak enn framme... 225,40 dekk... piggfrie... selges veldi fort.. 6 tusen.. kjørt 500 meter på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 ET? Bredde foran/bak? 225/40/18 på alle 4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 vet ikke et ... gidde ikke skru av felgene igjen før imora.. men det skal jeg finne ut av.. å legge ut bilder imora.. tro de er 9 bak i 8 framme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Slike det er snakk om? Det er m3 replica ikke sant? De passet ikke på e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 samme som de ja.. er originale m3 felger... ikke kopi... æ har stv.. coupe`ene er visst litt breiere bak... går innforbi hjulbuen men tar litt oppi kanten på hjulbuen.. kan ikke ha det sånn hele vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Kan du legge ut bilder? EDIT: hmmm, hva skjedde der da? i sted var det ikke noe bilde der, men etter jeg skrev innlegget kom bilde opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 hehe..samme felger men de er irret bittegrann "mellom" spilene... men dette kan vaskes vekk ,vasket den ene med felg syre å polerte den etterpå å da var den som ny igjen...=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 bling....=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Er felgene fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 jepp... ingen som vi ha skikkeli råe vinterfelger...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 ehm, om det er orginale m3 felger så passer de ikke på verken coupe, sedna eller touring. orginale m3 felger vil stikke 2 cm utenfor hjulbuen bak på coupe, dette vet jeg , da jeg har hatt orginale m3 felger og prøvd å få de på min ci.... menne, hva er prisen på disse med dekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Så de passer ikke på E36 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Så de passer ikke på E36 sedan? nei, det vil ikke passe om de er orginale... menne er dette replica felger ment til e46 ci er jeg interresert Edith: så nå at felgene ligger litt for langt unna meg, så da må jeg nok stå over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 himla merkeli at de ikke sko gå på ein coupe når de er breiere bak enn stv... de likke jevnt me hjulbu kanten på min så ein som har valset vekk kanten på hjulbuen er dette INGEN problem.. pluss at min bil e senka 60mm så det gjør det ikke mye bedre heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hei. Tror salget går lettere dersom du legger ut bilde av felgene du selger. Bilder av hver felg samt av felger på bil. Lykke til, fikk lyst på de, men blir for langt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå