S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 himla merkeli at de ikke sko gå på ein coupe når de er breiere bak enn stv... de likke jevnt me hjulbu kanten på min så ein som har valset vekk kanten på hjulbuen er dette INGEN problem.. pluss at min bil e senka 60mm så det gjør det ikke mye bedre heller... ikke merkelig i det hele tatt det. orginal m3 felger har et 20 bak, vanlig coupe har et38 bak... e46 touring og sedan har et 42 bak, så orginale m3 felger på disse krever en massiv valse jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 ska gå ut å ta bilde så kan du se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Venter spent på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 har tatt de av bilen.. men kan garantere at de ligger jevnt me hjulbuen... værtfall på min... som å kjøre me bordet a på ein e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 hvis du har tatt de av, kan du vel sjekke innpresset da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 ska gå ut å gjør det me ei gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 8x18" et 47 9x18" et 26 kan eventuelt selge kunn felger uten dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Børge... kunne jeg fått noen bilder av akkurat de felgene du har? Vil også gjerne se de på bilen du har hatt dem på. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 kan ta non bilder idag å sende de te deg på mms? vis du sende mæ nummere på pm? men idde ikke å skru de på bilen igjen bare for å ta bilde a de på...=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 merkeli ingen som vil ha råe vinterfelger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hei igjen, vært litt opptatt de siste dagene jeg, fikk ikke sett at du skrev her. Fint om du kunne fått tatt bilder av hver enkelt felg, er litt langt å dra til mandal (5timer) og så blir det bomtur. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 bare send meg nummere ditt på pm så kommer bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank70 Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hei. Kan du legge bildene av "dine" felger,og helst på en bil.Da er jeg intr-sert,jeg har en 320d touring 2003 mod,det står lengre opp her at det ikke går.Men tror det skal gå hvis man valser hjulbuene??(tror ja) Er det noen som har erfaring med disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank70 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hmmm pussig at det ikke går an å legge ut bilder av disse felgene?Hvis du er intr-sert å selge de,så må man jo få se bilder av dem.?????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Bider på Side 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå