Morgan GS Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Hei å hå... Etter flere spørsmål etter noen bedre dempere til E-28 så har det endelig kommet inn på lager til oss idag. Topp kvalitet fra Spax med 28 trinns hardhetsjustering har kommet inn både som løse dempere og i et senkesett 45/35mm Ta en titt innom nettbutikken hilsen Morgan GS Bildeler Link to comment Share on other sites More sharing options...
destroyy Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Har ikke no som senker litt mer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 dette er samme støtdempere jeg hadde på min gamle e28. funket meget bra syntes jeg, men jeg syns de blei litt fort utslitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Hei Spax gir to års garanit på demperene sine, de som blir produsert idag er fylt med krypton gass. Gassen ligger i en "pose" inne i demperen som gjør at de skal være lekasje frie. Alle Spax sine dempere er håndlaget i England, pluss at alle demperene testet på fabrikken før utlevering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted December 17, 2008 Author Share Posted December 17, 2008 bøks... Link to comment Share on other sites More sharing options...
destroyy Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Som sagt, får dere noe som senker litt mer en 45/35 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin-D Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Kompis av meg har slikt sett fra Spax, og gud for et understell! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts