Morgan GS Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Hei å hå... Etter flere spørsmål etter noen bedre dempere til E-28 så har det endelig kommet inn på lager til oss idag. Topp kvalitet fra Spax med 28 trinns hardhetsjustering har kommet inn både som løse dempere og i et senkesett 45/35mm Ta en titt innom nettbutikken hilsen Morgan GS Bildeler
Morty999 Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 dette er samme støtdempere jeg hadde på min gamle e28. funket meget bra syntes jeg, men jeg syns de blei litt fort utslitt.
Morgan GS Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 Hei Spax gir to års garanit på demperene sine, de som blir produsert idag er fylt med krypton gass. Gassen ligger i en "pose" inne i demperen som gjør at de skal være lekasje frie. Alle Spax sine dempere er håndlaget i England, pluss at alle demperene testet på fabrikken før utlevering.
destroyy Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Som sagt, får dere noe som senker litt mer en 45/35 ?
Martin-D Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Kompis av meg har slikt sett fra Spax, og gud for et understell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå