Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror dette blir verre, da antall Eu-kontroller skal stemme overens med fakturerte jobber...

Det er ikke problemet.

Problemet er ved stikkprøve eller ulykke etter en slik godkjenning der man faktisk risikerer hele driftern og godkjenningen.

Skrevet

Tror han egentlig mener om det er mulig å få eu godkjent bilen uten å fåå mangel pga ettermontert turbo og coilovers..

Burde ikke være noe problem hvis du kjenner noen. Verkstedet vil ikke få noe problem med mindre noen (eller du) kan bevise at dette har vært på bilen under eu kontrollen....

Skrevet

blir jo vanskelig å tidsbefeste hva som er montert før og etter eu kontroll da...

Merk: Prøver ikke å rettferdiggjøre dette...

Skrevet
ingen kan bevise att det ikke er montert samme kvelden som bilen har vært på eu unasett.. :)

Ikke så lenge man ikke leser denne tråden nei...

:roll:

kan fortsatt ikke bevise at delene er montert før eu men...

Skrevet

jeg senket bilen min før en etterkontrol der jeg ikke hadde fått mangel på fjører. han måtte pent godkjenne bilen han. selv om han blei rimelig sinna :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...