gnmfr Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Noen som kan fikse dette svart, ikke godkjent turbo og ikke vært og skrivd coiloversa inn i vognkortet. send meg pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfeh Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Tror den som kommer til å gjøre dette svart vil få store problemer hvis du blir tatt like etter eu kontrollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EBørøsund Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Tror dette blir verre, da antall Eu-kontroller skal stemme overens med fakturerte jobber... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Tror dette blir verre, da antall Eu-kontroller skal stemme overens med fakturerte jobber... Det er ikke problemet. Problemet er ved stikkprøve eller ulykke etter en slik godkjenning der man faktisk risikerer hele driftern og godkjenningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azeton Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Jeg vil ikke ha en bil i fronten fordi den har blitt sms godkjent! Så, alle som ser dette. IKKE sendt han pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ceylon Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Tror han egentlig mener om det er mulig å få eu godkjent bilen uten å fåå mangel pga ettermontert turbo og coilovers.. Burde ikke være noe problem hvis du kjenner noen. Verkstedet vil ikke få noe problem med mindre noen (eller du) kan bevise at dette har vært på bilen under eu kontrollen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 blir jo vanskelig å tidsbefeste hva som er montert før og etter eu kontroll da... Merk: Prøver ikke å rettferdiggjøre dette... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 ingen kan bevise att det ikke er montert samme kvelden som bilen har vært på eu unasett.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard ///M3 Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 ingen kan bevise att det ikke er montert samme kvelden som bilen har vært på eu unasett.. Ikke så lenge man ikke leser denne tråden nei... Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 ingen kan bevise att det ikke er montert samme kvelden som bilen har vært på eu unasett.. Ikke så lenge man ikke leser denne tråden nei... kan fortsatt ikke bevise at delene er montert før eu men... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 jeg senket bilen min før en etterkontrol der jeg ikke hadde fått mangel på fjører. han måtte pent godkjenne bilen han. selv om han blei rimelig sinna Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBirg Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Jeg må bare spørre trådstarter.... Er bremser og understell lagd for å tåle effektøkningen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hauken Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 du må nok bare bite i de sure eplet og demontere før eu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lex-Talionis Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Vet om flere som ikke bryr seg om det sitter turbo på bilen.. Og har heller ikke kjennskap til dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ceylon Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Vet om flere som ikke bryr seg om det sitter turbo på bilen.. Og har heller ikke kjennskap til dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts