Hjelen Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 I lyktene sitter justeringsmotorene, givere og elektronikk sitter på bilen. Om det er hella lykter som er bestillt sitter det nye motorer i de, så det er bare å plugge til. på andre uorginale lykter er det ikke sikkert dette følger med. Står ingenting om hvilket merke det er. Men det er vel mulig å se på lyktene når jeg mottar dem?! Så får jeg vel heller bruke angreretten hvis det ikke følger med. Takk for info.
Hjelen Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 8&type=new
tomerikk Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Det står jo " informasjon orginal vare" så da bør det jo være det.
larserso Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Bare for å være helt sikker: Du har originale xenon i dag og ønsker å bytte til Hella xenon med angel eyes? Sitter sensorer på biler med originalt xenon (bl.a. på bakaksling mener jeg) som registrerer nivåendringer og justerer lyset. Dette er ikke på biler uten xenon. Ser veldig godt biler der eier har kun bytta fra halogen til xenon uten å montere sensorer. Lyktene vibrerer noe helt jæ..lig og forstyrrer veldig og er ikke lov. Har du xenon fra før kan jeg ikke forstå at dette skal være noe problem å bare plugge på?
Hjelen Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 Bare for å være helt sikker: Du har originale xenon i dag og ønsker å bytte til Hella xenon med angel eyes?Sitter sensorer på biler med originalt xenon (bl.a. på bakaksling mener jeg) som registrerer nivåendringer og justerer lyset. Dette er ikke på biler uten xenon. Ser veldig godt biler der eier har kun bytta fra halogen til xenon uten å montere sensorer. Lyktene vibrerer noe helt jæ..lig og forstyrrer veldig og er ikke lov. Har du xenon fra før kan jeg ikke forstå at dette skal være noe problem å bare plugge på? Det er orginalt Xenon på bilen ja, å skal bytte til xenonlykter med angeleyes. men om det er Hella lykter er jeg ikke sikker på. Fikk feil lykter av GS da jeg bestilte (fikk facelift lykter), å de var av merket DEPO ellerno. Mulig alle lyktene dem selger er DEPO, ikke vet jeg. Får vel bare vente å se til jeg mottar de riktige lyktene, skulle komme på lager den 20.10, så de er vel på vei håper jeg.
Hjelen Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 Det står jo " informasjon orginal vare" så da bør det jo være det. Får håpe det;)
olew Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 to sensorer på høyde,en på bærebro foran og en på bærebro bak. såvidt jeg husker skal ikke styreenhet til dette sitte i noen lykter. skal man justere xenon må man inn med diagnoseapparat,Dog der er ofte mulig å gjøre en grunninnstilling manuelt på lyktene. Bevegelsen på lysene når man skrur dem på er en selvtest for å få bekreftet at systemet fungerer som det skal,på samme måte som at f.eks oljelampa tenner et øyeblikk før du starter som en bekreftelse på at denne virker.
tomerikk Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 to sensorer på høyde,en på bærebro foran og en på bærebro bak.såvidt jeg husker skal ikke styreenhet til dette sitte i noen lykter. skal man justere xenon må man inn med diagnoseapparat,Dog der er ofte mulig å gjøre en grunninnstilling manuelt på lyktene. Bevegelsen på lysene når man skrur dem på er en selvtest for å få bekreftet at systemet fungerer som det skal,på samme måte som at f.eks oljelampa tenner et øyeblikk før du starter som en bekreftelse på at denne virker. Bevegelsen på lysene er jo ikke av magi, men av justeringsmotorene i lyktene. For å presisere mitt svar til trådstarter bruker alle E merkede lykter justeringsmotor. På Hella sine følger den med i de nye lyktene, på noen av billig merkene må den flyttes over fra de gamle lyktene. det er en av tingene som får ned prisen på de.
olew Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 to sensorer på høyde,en på bærebro foran og en på bærebro bak.såvidt jeg husker skal ikke styreenhet til dette sitte i noen lykter. skal man justere xenon må man inn med diagnoseapparat,Dog der er ofte mulig å gjøre en grunninnstilling manuelt på lyktene. Bevegelsen på lysene når man skrur dem på er en selvtest for å få bekreftet at systemet fungerer som det skal,på samme måte som at f.eks oljelampa tenner et øyeblikk før du starter som en bekreftelse på at denne virker. Bevegelsen på lysene er jo ikke av magi, men av justeringsmotorene i lyktene. For å presisere mitt svar til trådstarter bruker alle E merkede lykter justeringsmotor. På Hella sine følger den med i de nye lyktene, på noen av billig merkene må den flyttes over fra de gamle lyktene. det er en av tingene som får ned prisen på de. hehe nei selvfølgelig må jo der være justeringsmotorer,glemte å ta med noe om de jeg ja som du sier,enten sitter de i eller flyttes over
Padi Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Du får gi beskjed her om du får lyktene til GS til å funke.
Hjelen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Idag fikk jeg de nye lyktene. blir montert til helga hvis jeg ikke må jobbe. Har tatt ett bilde av baksiden av den ene. Er nr 1 høydejusteringen? nr 2 er vel angeleyes`n
Hjelen Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Da var lyktene montert:) Hadde bare telefon å ta bilde med på jobb i kveld, så kvaliteten er ELENDIG:) Men her er iallefall et bilde;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå