Torminator Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Monterte rustfri Sebring effektpotte i dag, og etter å ha kjørt en liten tur etterpå kjente jeg at d luktet rart, muligens fra eksosen... Dessuten var potta ganske mye varmere enn den gamle brukte å være tror jeg... Er dette normalt ved nye eksospotter?
S.Arnesen Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 slipe effektpotter må kjøres inn ja.... kan lukte brent de første gangene den blir skikkelig varm...
tmice Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Monterte rustfri Sebring effektpotte i dag, og etter å ha kjørt en liten tur etterpå kjente jeg at d luktet rart, muligens fra eksosen... Dessuten var potta ganske mye varmere enn den gamle brukte å være tror jeg...Er dette normalt ved nye eksospotter? Normalt det, har Sebring jeg også! Pen lyd!
olew Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 har sebring på min og,kun bakpotte. lyden ble bare finere og finere etterhvert,nydelig når jeg kjører,men på tomgang har jeg rar lyd,hmmm sånn flaff-flaff-putring om jeg skal prøve å forklare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå