Gå til innhold

Ønsker å invitere dere på treff hos Jæger...

estorilskreppa
 Share

Anbefalte innlegg

Da vil jeg/vi gjerne få invitere til treff hos Jæger sentrum AS på kokstad(Bergen) onsdag 29 oktober fra klokken 18.00-20.00. Bmw car club Norway har blitt invitert til performance treff hos Jæger sentrum as og her er noe av det som vil skje.

-gjennomgang av 1 serie performance med delesjef Roger Weber

-selgere vil være til stede for å kunne informere om de andre bilene som står hos Jæger nå.

-servering av lett mat og drikke

-tilbud på originale bmw vaskeprodukter for medlemmene,denne dagen

-informasjon om kundekonto som er oprettet på bmwccn medlemmer

(rabatt avtale på deler)

-gratis loddtrekning på "godsaker" fra delelageret.

m.m

VIL OGSÅ FÅ LAGT FOKUS PÅ AT DERSOM DU VURDERER Å MELDE DEG INN I KLUBBEN så er du velkommen til å delta på dette treffet! ta turen sjekk ut hva som skjer og møt andre likesinnede,vi ser frem til en kjekk kveld sammen med "bimmer" entusiaster :D

http://www.bmwccn.no/hordaland/

Må bare få si at du gjør en god jobb for for verving av medlemer, stå på dette blir bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

":1swdbl1t]En gjennomgang og presentasjon av performancevalgene skulle vært holdt i oslo også! :)

Det er jeg helt enig i men det er ingen biler som man kan ha det med. Regner med at jæger har bygget en selv eller at de har den som Førde bil eier. Rå bil.

Har vært inne på tanken med å bygge en delvis performance bil selv, men det koster alt for mye, selv om jeg har rabatter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg/vi gjerne få invitere til treff hos Jæger sentrum AS på kokstad(Bergen) onsdag 29 oktober fra klokken 18.00-20.00. Bmw car club Norway har blitt invitert til performance treff hos Jæger sentrum as og her er noe av det som vil skje.

-gjennomgang av 1 serie performance med delesjef Roger Weber

-selgere vil være til stede for å kunne informere om de andre bilene som står hos Jæger nå.

-servering av lett mat og drikke

-tilbud på originale bmw vaskeprodukter for medlemmene,denne dagen

-informasjon om kundekonto som er oprettet på bmwccn medlemmer

(rabatt avtale på deler)

-gratis loddtrekning på "godsaker" fra delelageret.

m.m

VIL OGSÅ FÅ LAGT FOKUS PÅ AT DERSOM DU VURDERER Å MELDE DEG INN I KLUBBEN så er du velkommen til å delta på dette treffet! ta turen sjekk ut hva som skjer og møt andre likesinnede,vi ser frem til en kjekk kveld sammen med "bimmer" entusiaster :D

http://www.bmwccn.no/hordaland/

Må bare få si at du gjør en god jobb for for verving av medlemer, stå på dette blir bra. :D

Takk for det,er veldig kjekt å få sånne tilbakemeldinger :klemme: håper jo på å få samlet så mange som mulig,det er noe spesielt med å treffe andre folk med samme lidenskap en gang i blandt,er altid mennesker som man kan lære noe av også,og spesielt Bmw eiere har en tendens til å være litt mer glad i bilene sine enn andre,for ikke å snakke om prosjekter rundt omkring i garager som er spennende å få med seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2rb783iz]En gjennomgang og presentasjon av performancevalgene skulle vært holdt i oslo også! :)

Det er jeg helt enig i men det er ingen biler som man kan ha det med. Regner med at jæger har bygget en selv eller at de har den som Førde bil eier. Rå bil.

Har vært inne på tanken med å bygge en delvis performance bil selv, men det koster alt for mye, selv om jeg har rabatter!!

Stemmer det du,vi har bygget denne bilen selv...det er utrolig rått at bmw nå kommer med originale performance/styling men litt synd at disse delene er så ufattelig dyre(enda) jaja...vi vet det er kvalitet ialefall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønsket meg en Estorilskreppe i nærheten, pokker og :D

Skjer aldri noe sånt morro her...

Trenger ikke mekanikere dere da?

så koselig sagt :moroklem: vi trenger altid mekanikere,er du fagutlært og lyst å flytte til Bergen da ? :wink:

Straks fagbrev, da jeg er selvlært :D

Men jobbet mange år med bil nå, og har litt peil, og entusiasme

:D

Bergen blir sikkert vanskelig å få familie med på, men håper jeg kan få begynne på et sted som har mer spesialisering.

MEN vi hadde trengt en som deg her opp ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønsket meg en Estorilskreppe i nærheten, pokker og :D

Skjer aldri noe sånt morro her...

Trenger ikke mekanikere dere da?

så koselig sagt :moroklem: vi trenger altid mekanikere,er du fagutlært og lyst å flytte til Bergen da ? :wink:

Straks fagbrev, da jeg er selvlært :D

Men jobbet mange år med bil nå, og har litt peil, og entusiasme

:D

Bergen blir sikkert vanskelig å få familie med på, men håper jeg kan få begynne på et sted som har mer spesialisering.

MEN vi hadde trengt en som deg her opp ja...

Ja er ikke bare ,bare å flytte til en helt ny by :? er det ikke noen autoriserte bmw forhandlere eller verksted i Trondheim ?(har aldri vært der så :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...