eriklepe Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 var kjekt dette, måtte desverre gå tidlig pga jobb så fikk ikke med meg loddtrekningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Absolutt kjekt treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Måtte på jobb så fikk ikke anledningen til å møte. Kommer sterkere tilbake neste gang. Hørtes ut som det var et bra treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 var kjekt i dag.fikk jo 1 premie i loddtrekning og greier så damen fikk seg ny og tøff jakke Det var kuult,men du fikk med deg at du kunne bytte str sant? facebook du? joda fikk med meg det, men damen har jo ikke fått med seg så mye treff i det siste så en liten trøst kunne hun no få facebook ja. remy bjørsvik bare å legge til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Var et kjekt treff det her Mye bra biler, både inne og ute hehe. Var skikkelig uheldig på loddtrekningen! Hadde lodd nr 36, og nr 34 og 38 ble trukket haha.. Jeje.. ser fram til flere slike sammenkomster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 eg fikk ikkje tatt meg ein tur eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Bra dere koste dere,det gjorde jeg men var vanskelig å vite hvem av dere som kom her fra bimmers,håper dere griper fatt i meg neste gang så jeg får et ansikt og navn og forbinde dere med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 var kjekt i dag.fikk jo 1 premie i loddtrekning og greier så damen fikk seg ny og tøff jakke Det var kuult,men du fikk med deg at du kunne bytte str sant? facebook du? joda fikk med meg det, men damen har jo ikke fått med seg så mye treff i det siste så en liten trøst kunne hun no få facebook ja. remy bjørsvik bare å legge til. ååå snille du er finner henne vel på facebooken din og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hvis du så en i en svart skinnjakke så var det meg ihvertfall hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hvis du så en i en svart skinnjakke så var det meg ihvertfall hehe hehe,sorry det var mange nye ansikter og jeg med influensa og feber som løp rundt og prøvde snakke med flest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg var flink og hilste:D Men også veldig redd:p Bare masse nye folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg var flink og hilste:D Men også veldig redd:p Bare masse nye folk..Det gjorde du og det var veldig bra,er ikke helt enkelt å gå bort til fremmede mennesker å HEEEEEY her er jeg,men jeg oppfordrer dere på det sterkeste til å gjøre det,er lettere for meg som kontaktperson i klubben å presentere nye medlemmer videre for de andre personlig syns jeg nå det er kjempe kjekt å bli kjent med nye folk og spesielt når vi har en stor felles interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 de setene i den bilen var sinnsykt god å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Så en slik på BMW Welt i sommer, rå bil. Må ta en tur opp å se på den en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå