Astri Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 http://www.abcnyheter.no/node/76320 Velkommen til det nye Sovjet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ikke annet å si enn: Heia Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 enda et sykt forslag fra den siste kommunisme stateten for og grave til seg enda mere penger!!! FORBANNA TULLINGER.. kommunisen skal visst ikke være eksisterende? synes den lever i beste velgående jeg.. hmm tar vi først mesteparten av det du tjener i skatt.. så tar vi og forsyner og godt når du handler mat du trenger for og leve.. oi du kjører til jobb ja? her kan vi tjene masse.. høy bilavgift.. iform av import avgift og årsavgift.. og så tar vi bensin og diesel avgifter.. oi vi kan bli rike av dette.. men best å sende pengene til utlandet og si til folket at vi er fattige! Ser ikke rare forskjellen på en raner og den norske stat.. raneren raner deg og prøver ikke og få deg til og føle deg bra og forteller at det er til det beste for deg.. staten derimot sier at dette er til det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 eneste løsninga blir vel da E85 og datasprut på våre gamle biler (hva er en gammel bil?) blir jeg kalt inn til en test med min e30 skal de få se hvor miljøvennlig en prius er hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Syke greier, men noe må de vel straffe oss for, skal vi ikke bli for rike, å ha det for bra! Vet i så fall hva jeg skal stemme neste gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ja når det gjelder nye biler ble de av oss som var hos autozentrum tidligere denne uka informert om bmw`s lave utslipp. Bmw lå langt foran andre bilmerker på co utslipp. Dessverre har mange ikke råd til nye biler og blir derfor enda mere skadelidende økonomisk. Blir klasse skille av slikt. Hadde politikerne begynt med laver avgiftsskatter på bmw som faktisk har gjort noe med co utslippene. Samtidig har bmw klart gjort som motsatte som konkurrentene økt motor ytelsen (pose og sekk det ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 De burde heller øke vrakpanten til 10 000kr et år og få bort alle de slitne gamle bilene. Står også der at bilparken står for 19% av utslippene. Hva med å satse sterkere på de 81% resterende prosentene? Snart blir vel strøm forbudt også Skal ikke overraske meg om at det snart kommer opp forslag om prompekvote for å begrense utslipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Enda ett nytt idiotisk utspill fra regjeringens side.. Kan ikke si at jeg blir overasket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Enda ett nytt idiotisk utspill fra regjeringens side.. Kan ikke si at jeg blir overasket.. Ville ikke en hver regjering funnet på noe måter for å få inn skatter på da? Skal vel være litt glad i disse tider at vi har noen kr på bok også vil jeg tro. Men tror det går an drive poltikk som er mere fornuftig enn idag. Noen som vet hvem som mottar og hvilke prosjekter miljøkvotene folk kjøper rundt omkring går til? Hadde bare skattene og avgiftene gått til det de skulle så kunne jeg hatt mere forståelse for politik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Kan de ikke også forby: -motoriserte gressklippere (heller bruke de gode gamle manuelle) -Elektriske tannbørster (unødig luksus) -All utendørs belysning (man har da mørkesyn?) -Feriereiser mer enn 40km fra hjemmet (man kan da fint slappe av hjemme?) -Forbud mot reisevirksomhet til møter (det meste kan da foretas med telefon og videokonferanser, må da også gjelde SV's årsmøte?) Noen som har bedre forslag til idiotiske men allikevel logiske forbud? Kan vi ikke gi SV'erne sitt eget land, Svalbard elns, så kan vi andre fortsette et lykkelig liv i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Kunne heller kjøpt Island så hadde det gått til et godt formål også, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 fy so negative dåke er.....vi skal jo redde kloden med å kutte utsleppa i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ikke noe overraskende. Er helt utrolig at det går an å være så trang i nøtten som SV`ere er. Det er jo totalt gjennomtrekk hos hele gjengen Dette vil da si at man skal tvinge folk til å enten kutte ut bil, noe som er meget vanskelig for mange, eller kjøpe dyre biler som gir mer kronasje i statskassen. Nå har det gått så langt at man bokstavelig talt skal tvinge folk til å legge igjen en årslønn eller to i statskassen, i tillegg til alt annet. Det tørner for meg om SV havner i regjering til neste år også. Hadde vi bare vært som folk i andre land, f.eks Frankrike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Dette er en ny konspirasjon fra regjeringens side, her får bilene en holdbarhetsdato på linje med melk Og hva gjør man når melka er utgått, jo man kjøper en ny ergo mer avgiftspenger til staten.. De tjener jo selfølgelig penger på melk også da det er 25% Mva på det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 fy so negative dåke er.....vi skal jo redde kloden med å kutte utsleppa i norge Jepp og det skjeer når politikerne gjør det mulig for folk å kunne ha økonomisk råd til det også, enn i stor grad tenke profit gjennom sine avgifter. Er ikke jobben den samme av utfylling av eks registrering av biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå