Gå til innhold

Solgt, slett.

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva må byttes og hva har du gjort?

Jeg har byttet lykter, fanger fester, front stykket (ny lakka) forskjerm (ny lakka) bærearm. Fikset døra, så den går lett igjen. Må ikke gjøre noe. Mangler kun trekk på høyre dør. Så er stabbstaget tatt av, foran. Det ene festet må sveises på. Men ikke noe most å ha det på. Bare å tute å kjøre her. Skal sette på fanger, innerskjerm og div på onsdag. Da blir bilen klar for levering. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skadene på bakskjerm og fanger ser værre ut på bildet enn det er. Bakfangeren er bare ripet opp faktisk. Dette ser virkelig bra ut nå Yngve. Og gjett om jeg angrer salget :( Så til den som kjøper denne bilen, du får en meeget bra bil med så og si 0 rust og påkostet endel. Og det er en meget fin rødfarge på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen klar for levering, har vært ute å kjørt over 5 mil med den i dag. Kun tak luka, baklys på venstre side som ikke virker. Sikkert bare pæra. Går mulig til Nittedal i løpet av noen få dager. Om ingen kommer med 35 fort her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, du kunna vell ikke fiksa opp den skaden bak med lykta også ?

Nei, har ikke tid, derfor prisen.

hva koster det å fikse opp skaden der på et verksted?

Kommer jo helt ann på, hvor mya du kan gjøre selv osv. Kan skaffe en sort dør, komplett for 1000,-kr. Da med sort trekk til begge dører. Så om man pusser den døra selv, så koster det ca 1000-2000 å lakke en dør. Så om du kjøper den døra, pusser og gjør en del selv med bulken bak. Så tror jeg du kommer langt med 5000,-kr ink dør. Da har du en ralativ strøken 320 cuope for 40 000,-+ Ser jo andre står til 70-100 som har godt mere, men har da kule felger og stasj. Men her kan du kjøpe M3 fanger, kule felger og fikse bilen dønn opp til under 50 000,-kr. Eller bare fikse litt selv på dør og bak, så har du en konge bil til 35 000,-kr +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...