520iA99 Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Slenger ut noen bilder av min E39 99 mod. Veldig orginal og har tenkt å holde den så orginal som muligt. Har gått og tenkt på nye lykter rundt om og en liten leppe på lokket bak. Men ikke noe mer en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Fin bil dette, men personlig så ville jeg lagt større felger og litt senk til den lista di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520iA99 Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Har lurt litt på senk men med familieturer og harde vintrer har jeg slått det fra meg Den er lav og stiv nok i massevis. Nesten for lav noen vintrer....Har en annen bil som får senk. (Volvo... bannet jeg i kirka nå? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ren å pen var den, er jo fint med originale BMWèr også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Pen bil,men få ut tre verket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 ren og pen! den likte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520iA99 Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Takk takk Noen må jo være tilnærmet orginale og, treverket blir nok. Er litt enig i at det ikke det er det peneste, men synes det passer i denne bilen. Kanskje jeg endrer mening senere. Men da ryker nok TV'en ut mot en nyere og, den som er i nå ser litt "gammel" ut og passer til treverket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Aluminium eller pianolakk på listene i stedet for treverk Ellers en meget pen bil du har. 18' kantfelger ala Rondell 58 så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Veldig fine bilder og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Oi, oi, denne ser meget velholdt ut!! Grattis med et nydelig eksemplar, ta godt vare på den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå