520iA99 Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Slenger ut noen bilder av min E39 99 mod. Veldig orginal og har tenkt å holde den så orginal som muligt. Har gått og tenkt på nye lykter rundt om og en liten leppe på lokket bak. Men ikke noe mer en det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Fin bil dette, men personlig så ville jeg lagt større felger og litt senk til den lista di Link to comment Share on other sites More sharing options...
520iA99 Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Har lurt litt på senk men med familieturer og harde vintrer har jeg slått det fra meg Den er lav og stiv nok i massevis. Nesten for lav noen vintrer....Har en annen bil som får senk. (Volvo... bannet jeg i kirka nå? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmice Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Ren å pen var den, er jo fint med originale BMWèr også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Nilsen Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Pen bil,men få ut tre verket! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maurtin Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 ren og pen! den likte jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
520iA99 Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Takk takk Noen må jo være tilnærmet orginale og, treverket blir nok. Er litt enig i at det ikke det er det peneste, men synes det passer i denne bilen. Kanskje jeg endrer mening senere. Men da ryker nok TV'en ut mot en nyere og, den som er i nå ser litt "gammel" ut og passer til treverket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikL Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Aluminium eller pianolakk på listene i stedet for treverk Ellers en meget pen bil du har. 18' kantfelger ala Rondell 58 så er du i mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///FredriK.S Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Veldig fine bilder og bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Oi, oi, denne ser meget velholdt ut!! Grattis med et nydelig eksemplar, ta godt vare på den . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts