Dirty Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Autofil blad 4 utgave 03 noen som har dette å selge meg? eventuelt scanne inn repotasjen om bilen min? smurfeblå e36 rieger infinity 2 banebilen. Takk på forhånd
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Uh..? Den ble jo totalvraket i Bergen for noen år siden.. har det vært noe karosseribytte inne i bildet eller er den rett og slett rettet? Var grisemos i fronten.
Lars89 Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Uh..? Den ble jo totalvraket i Bergen for noen år siden.. har det vært noe karosseribytte inne i bildet eller er den rett og slett rettet? Var grisemos i fronten. Følger ikke admin med eller? Har blitt skøyta sammen med ny front og står nå i mandal! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92592
///Mysild Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Uh..? Den ble jo totalvraket i Bergen for noen år siden.. har det vært noe karosseribytte inne i bildet eller er den rett og slett rettet? Var grisemos i fronten. Følger ikke admin med eller? Har blitt skøyta sammen med ny front og står nå i mandal! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92592 følger DU ikke med lars!?
eirikand Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Har autofilbladet som reportasjen var i. Sto ikke noe saklig, eneste var vel at den var lakkert i en mazda 323 farge skal prøve å få skannet den inn senere du får nøye deg med et bilde så lenge.
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Dette var jo en m3 da den ble knust nede i åsane? Noen som vet hvor motoren forsvant? hehe for det vet jeg.. er den jeg driver og monterer turbo på nå det..
Mexos Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Skal ha dette bladet jeg og Må finne fram og lese
eirikand Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Dette var jo en m3 da den ble knust nede i åsane? Noen som vet hvor motoren forsvant? hehe for det vet jeg.. er den jeg driver og monterer turbo på nå det.. skulle tro den ble knust i kræsjen den var utsatt for. det var vel 3.0l?
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Motoren overlevde.. men var knust nesten alt av deksel og slikt.. topp og lignende.. men jeg har brukt litt forskjellige deler av motoren og blokka.. er 99% sikker på at det er denne motoren jeg har.. Den jeg nå driver og setter turbo på.. men har å en vanli 3l i bilen..
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Dette var jo en m3 da den ble knust nede i åsane? Noen som vet hvor motoren forsvant? hehe for det vet jeg.. er den jeg driver og monterer turbo på nå det.. Var det ikke en ombygd M3 3.0? GTR var det ihvertfall ikke. Legendarisk bil okke som, var jo på mange måter den og Ruud sin Cosworth som var starten på hele bilgalskapet i Norge! (og som gjorde Gatebil til et kjent konsept)
Dirty Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 takker for bilde. og takker enda mer vis hele dritten hadde kommet i tekst , eller at noen vil selge meg bladet når jeg åpner døren på fører siden, står det M3. noen som har ide? om hvorfor de har byttet den plata til m3? for selve bilen er jo 325 ?
normzzz Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Hvilket blad er dette? Autofil blad 4 utgave 03 sier meg ikke så mye. Jeg har _alle_ autofilbladene som har kommet ut og kan ikke si jeg har sett det. Er det dette årets blad det står i?
Deep Dish Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Hvilket blad er dette? Autofil blad 4 utgave 03 sier meg ikke så mye. Jeg har _alle_ autofilbladene som har kommet ut og kan ikke si jeg har sett det.Er det dette årets blad det står i? Nå er ikke jeg rakettforsker, men Blad 4 i 2003 er vel det han etterlyser....
normzzz Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Hvilket blad er dette? Autofil blad 4 utgave 03 sier meg ikke så mye. Jeg har _alle_ autofilbladene som har kommet ut og kan ikke si jeg har sett det.Er det dette årets blad det står i? Nå er ikke jeg rakettforsker, men Blad 4 i 2003 er vel det han etterlyser.... haha jeg leste totalt feil:P takk uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå