Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Autofil blad 4 utgave 03 noen som har dette å selge meg?

eventuelt scanne inn repotasjen om bilen min?

smurfeblå e36 rieger infinity 2 banebilen.

Takk på forhånd :wink:

v5l2tjgzew18dt3bv9ji.jpg

Skrevet

Uh..? Den ble jo totalvraket i Bergen for noen år siden.. har det vært noe karosseribytte inne i bildet eller er den rett og slett rettet? Var grisemos i fronten.

Skrevet

Har autofilbladet som reportasjen var i. Sto ikke noe saklig, eneste var vel at den var lakkert i en mazda 323 farge :P skal prøve å få skannet den inn senere :)

du får nøye deg med et bilde så lenge.

7969ihfl1mdazrihkhtt.jpg

Skrevet
Dette var jo en m3 da den ble knust nede i åsane? Noen som vet hvor motoren forsvant? hehe for det vet jeg.. ;) er den jeg driver og monterer turbo på nå det.. ;)

skulle tro den ble knust i kræsjen den var utsatt for. det var vel 3.0l? :P

Skrevet

Motoren overlevde.. men var knust nesten alt av deksel og slikt.. topp og lignende.. men jeg har brukt litt forskjellige deler av motoren og blokka.. er 99% sikker på at det er denne motoren jeg har.. Den jeg nå driver og setter turbo på.. men har å en vanli 3l i bilen..

Skrevet
Dette var jo en m3 da den ble knust nede i åsane? Noen som vet hvor motoren forsvant? hehe for det vet jeg.. ;) er den jeg driver og monterer turbo på nå det.. ;)

Var det ikke en ombygd M3 3.0? GTR var det ihvertfall ikke.

Legendarisk bil okke som, var jo på mange måter den og Ruud sin Cosworth som var starten på hele bilgalskapet i Norge! (og som gjorde Gatebil til et kjent konsept)

Skrevet

takker for bilde. og takker enda mer vis hele dritten hadde kommet i tekst , eller at noen vil selge meg bladet :D

når jeg åpner døren på fører siden, står det M3. noen som har ide? om hvorfor de har byttet den plata til m3? for selve bilen er jo 325 ?

Skrevet

Hvilket blad er dette? Autofil blad 4 utgave 03 sier meg ikke så mye. Jeg har _alle_ autofilbladene som har kommet ut og kan ikke si jeg har sett det.

Er det dette årets blad det står i?

Skrevet
Hvilket blad er dette? Autofil blad 4 utgave 03 sier meg ikke så mye. Jeg har _alle_ autofilbladene som har kommet ut og kan ikke si jeg har sett det.

Nå er ikke jeg rakettforsker, men Blad 4 i 2003 er vel det han etterlyser.... :wink:

Skrevet

Nå er ikke jeg rakettforsker, men Blad 4 i 2003 er vel det han etterlyser.... :wink:

haha jeg leste totalt feil:P takk uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...