Gå til innhold

e30 325, komplett m3 forvandling og volvo maskinist


L.M.e30
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

har ikke skjedd stort på en stund, men nå skal jeg komme igang igjen. tenkte jeg skulle oppdatere litt oftere her inne å

var å henta bilen hos oppretteren i sta, så nå står den i garasjen med nytt tak. skal legge ut bilder når jeg får tatt.

helt enig ådne, har bestemt meg for british racing green, må bare finne rette nyansen, å dem er det manga av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ang. tilting av travers så er det jo mulig å gjøre det uten å flytte bakakselen men bare shimse imellom bakaksel og travers... Jeg skjønner at dette kan funke for deg Jørgen, du skrenser vel stort sett? Det som skjer når du flytter det indre festet framover er at spissingen blir mindre. Og spredning bak på en bakhjulstrekker = overstyring :) er 28' spissing bak på e30 originalt, dett trur jeg er mer eller mindre optimalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

takk, takk. er en del igjen ja, men det ser mer og mer ut som at det er overkommelig.

er vell ikke tilfeldigvis deg jeg kjøpte felgene av, mAZE?

har fått tak i et par bra dører, det har vert en lakkerer innom å gitt sin dom å pris. karbonpanser er bestillt, vert en tur på biltilsynet å argumentert litt for bur. men bortsett fra det står det ganske stille her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lika farge valget.. syns BRG e råå.. men må ha litt lysere enn den på lotus omega.. den ser jo svart ut.. å det nokk svarte e30 i verden :lol:

Lotus grønn mot diamantsvart e36

w7jgb5ln3hgy6o8mdykm.jpg

O.T men sitter i dette øyeblikk å ser om lotus omega på fifth gear :P litt av ett sammentreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

en liten men etterlengtet update!!!!!!!!

har laget til trykkrør fra intercooleren til innsuget i dag, blei meget bra.

har ikke lagt ut no bilder eller info om innsuget ennå ser jeg men jeg har flyttet gass spjeldet fra baksia innsuget og til framsia og skiftet det ut med billet frest 80mm spjeldhus. bilder av dette kommer bare jeg finner dem igjen.

neste på agendaen blir å lage nye kapper til intercooleren så jeg får stussene der jeg vil ha dem.

her er innsuget på motoren, med det nye spjeldhuset montert

sgg1zufwoaqcnzlpk98p.jpg

trøkkrøret fra ic til innsug ferdig!

ostvvwxlh1vrpigmlhkz.jpg

hullet i ic´n er der stussen sto før, den hjelpende hånden i bildet holder stussen der den skal sveises på nå.

nj8g7ogfcl1lfzo1qhxj.jpg

oversiktsbilde.

sahtsftlsaizd311ckec.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...