ådne Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Dette kommer til å bli et stk heftig e30! Ang fargen på bilen tror jeg british racinggreen kommer til å passe veldig bra..
L.M.e30 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 har ikke skjedd stort på en stund, men nå skal jeg komme igang igjen. tenkte jeg skulle oppdatere litt oftere her inne å var å henta bilen hos oppretteren i sta, så nå står den i garasjen med nytt tak. skal legge ut bilder når jeg får tatt. helt enig ådne, har bestemt meg for british racing green, må bare finne rette nyansen, å dem er det manga av
L.M.e30 Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 har bare sett den på bilder, må nesten se fargen på en bil før jeg bestemmer meg, er ikke lett. har bestillt et lass med an koblinger og annet stash
Tsf Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Tøft prosjekt du har her, ser ut som du er veldig nøye og det er bra men sjeer det noe her for tida da ?
MikaelR Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Lika farge valget.. syns BRG e råå.. men må ha litt lysere enn den på lotus omega.. den ser jo svart ut.. å det nokk svarte e30 i verden Lotus grønn mot diamantsvart e36
L.M.e30 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 går tregt om dagen å det gnager på samvittigheten, men her kommer det hverfall et bilde av bilen sånn den står nå.
HåkonE34 Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Ser jævlig tøft ut det prosjektet her, grom lyd i femmer:D Hvor hen i Hokksund holder du til? nyskjerrig serru
L.M.e30 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 bare å sende ei melding en dag det, er sjelden langt unna. 90746896
JulianS Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Ang. tilting av travers så er det jo mulig å gjøre det uten å flytte bakakselen men bare shimse imellom bakaksel og travers... Jeg skjønner at dette kan funke for deg Jørgen, du skrenser vel stort sett? Det som skjer når du flytter det indre festet framover er at spissingen blir mindre. Og spredning bak på en bakhjulstrekker = overstyring er 28' spissing bak på e30 originalt, dett trur jeg er mer eller mindre optimalt...
mAZE Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Spennende prosjekt det her. Du har hatt mye å gjøre ser jeg, og er visst igjen litt også. Men dette tror jeg blir utrolig rått.
L.M.e30 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 takk, takk. er en del igjen ja, men det ser mer og mer ut som at det er overkommelig. er vell ikke tilfeldigvis deg jeg kjøpte felgene av, mAZE? har fått tak i et par bra dører, det har vert en lakkerer innom å gitt sin dom å pris. karbonpanser er bestillt, vert en tur på biltilsynet å argumentert litt for bur. men bortsett fra det står det ganske stille her.
helland Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Lika farge valget.. syns BRG e råå.. men må ha litt lysere enn den på lotus omega.. den ser jo svart ut.. å det nokk svarte e30 i verden Lotus grønn mot diamantsvart e36 O.T men sitter i dette øyeblikk å ser om lotus omega på fifth gear litt av ett sammentreff!
L.M.e30 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 en liten men etterlengtet update!!!!!!!! har laget til trykkrør fra intercooleren til innsuget i dag, blei meget bra. har ikke lagt ut no bilder eller info om innsuget ennå ser jeg men jeg har flyttet gass spjeldet fra baksia innsuget og til framsia og skiftet det ut med billet frest 80mm spjeldhus. bilder av dette kommer bare jeg finner dem igjen. neste på agendaen blir å lage nye kapper til intercooleren så jeg får stussene der jeg vil ha dem. her er innsuget på motoren, med det nye spjeldhuset montert trøkkrøret fra ic til innsug ferdig! hullet i ic´n er der stussen sto før, den hjelpende hånden i bildet holder stussen der den skal sveises på nå. oversiktsbilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå