Haakjin Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Endelig liv i prosjektet igjen. Lest gjennom hele prosjektet å dette ser ut til å være veldig veldig bra gjort? Stå på videre, ikke mye igjen , klar til neste sesong
L.M.e30 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 er ikke super effektiv om dagen, men det blir i hvertfall gjort noe i motsetning til det siste halvåret. siden gasspjeldet sitter så langt ned og intercooleren sitter så nærme motorn har jeg valgt å flytte stussene på IC´n lenger ned for å slippe alt for brå svinger på trykkrøret mellom IC og spjeldhus. jeg kommer også til å gjøre dette på turbo sia for å spare litt plass og for å få litt kortere rørgater. kommer mer bilder av dette utover uka.
bergeee Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 bare og få manna seg opp nå og få hivd den sammen så vi får sett på åssen detta volvo greiene funker:P
L.M.e30 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 da er intercooler kappene ferdig modifisert og sveiset. bare gnikke litt for å få fram glansen igjen nå fikk også en påsa med hurtigklips til å feste fangerene med i posten i går. torfinn ordner opp med tig apparat fra krigens dager sluttresultat! bare å dra fram alupolishen nå!!!
helgeb Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 se her ja , endelig litt uppdate i denne tråden, gleder meg til å se denne på veien til våren! ???
L.M.e30 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 hehe. ser nok ikke ut til at den blir ferdig til våren men hvem veit.
L.M.e30 Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 nå har sprengkulda gitt seg litt igjen så da går det endelig ann å jobbe litt. driver å går over å sveiser litt her å der på karrosseriet om dagen, skal bare lage til endel festebraketter til diverse nå så skal bilden plukkes ned å lakkeres. kjøpte julegave til meg selv å, kammer fra glt sugemotorn, funker vist bra hvis effekta skal løftes endel på turbomotorn.
Vikingen Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 så ut som bra gjennomføring detta ja ;D må bare spørre, hva slags tig apperat bruker du? =) så ut som du har gjort det før mvh!
L.M.e30 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 takker for all positiv respons Vikingen; er desverre ikke jeg som sveiser aluminium, men en kompis. sveiseapparatet er av ukjent merke og gammel årgang, så det mangler mange nymotens funksjoner for at sveisen skal bli pen å se på, men det blir solid. apparatet veier flere hundre kilo å ser ut som en trafostasjon, er vist til å sveise bærekonstruksjoner i byggebransjen å er god for H bjelker opp i 2 cm klassen både i stål å alu. legger ut et bilde av ei julegave fra nissen(meg selv) til meg.
Vikingen Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 jammen daså så lenge det holder så er det jo bra så jo itte så jævli ut døm sveisa da men =) lykke tell videre bra med litt pakker fra nissen innimellom så man får det man ønsker seg hehe
L.M.e30 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 vintern har vert hard i år å byggtørka har kutta ut så det blir ikke mye garasje tid, men jeg fikk den nye frontruta mi i sta, syns det bare skulle mangle med flokrende ny frontrute når alt annet er nytt. blei rute med grønntoning og grønn skygge øverst, blir nok en bra match med grønn bil. fikk også z3m kaliptere bak i posten i dag, har ikke klart å finne ut på nettet om det var bolt on på e30 bakstillinga men til dere andre som også har tenkt tanken kan jeg si at dem passer ikke rett på, men jeg skal prøve å lage adaptere.
L.M.e30 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 fått laget til noen ringer som jeg skal ha rundt mellomakselen i tilfelle brudd. er ikke påbudt i vanlig racing sammenheng men i ekstrem serien er det påbudt å hvem veit kansje det blir til det etter hvert. uansett er jeg ikke lysten på å få mellomakslen opp gjennom gulvet.
L.M.e30 Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 fikk pakke i posten i dag. komplett sett med H&R senke fjærer. skal bare bruke bakfjærene siden jeg har coilovere foran men komplett sett endte på nesten det samma som om jeg skulle bestillt bakjfærene løst. så da var jo den saken grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå