Gå til innhold

e30 325, komplett m3 forvandling og volvo maskinist


L.M.e30
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

er ikke super effektiv om dagen, men det blir i hvertfall gjort noe i motsetning til det siste halvåret.

siden gasspjeldet sitter så langt ned og intercooleren sitter så nærme motorn har jeg valgt å flytte stussene på IC´n lenger ned for å slippe alt for brå svinger på trykkrøret mellom IC og spjeldhus. jeg kommer også til å gjøre dette på turbo sia for å spare litt plass og for å få litt kortere rørgater. kommer mer bilder av dette utover uka.

2zen4zsrlfdv1acpp6pi.jpg

khqn2sgexq5bhowssopj.jpg

1e9q7wphe6cc26ym0gyr.jpg

1cyku33akgtqquvdxrsz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da er intercooler kappene ferdig modifisert og sveiset. bare gnikke litt for å få fram glansen igjen nå :D

fikk også en påsa med hurtigklips til å feste fangerene med i posten i går.

2hak7frh6n78u2vkvid8.jpg

qfgnxm7wxvfh5kvhq492.jpg

torfinn ordner opp med tig apparat fra krigens dager

8dyv5dll4zxrafbn81gb.jpg

sluttresultat! bare å dra fram alupolishen nå!!!

kdaalxiz1bid7cr68pv3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

nå har sprengkulda gitt seg litt igjen så da går det endelig ann å jobbe litt. driver å går over å sveiser litt her å der på karrosseriet om dagen, skal bare lage til endel festebraketter til diverse nå så skal bilden plukkes ned å lakkeres.

kjøpte julegave til meg selv å, kammer fra glt sugemotorn, funker vist bra hvis effekta skal løftes endel på turbomotorn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for all positiv respons :D

Vikingen; er desverre ikke jeg som sveiser aluminium, men en kompis.

sveiseapparatet er av ukjent merke og gammel årgang, så det mangler mange nymotens funksjoner for at sveisen skal bli pen å se på, men det blir solid.

apparatet veier flere hundre kilo å ser ut som en trafostasjon, er vist til å sveise bærekonstruksjoner i byggebransjen å er god for H bjelker opp i 2 cm klassen både i stål å alu.

legger ut et bilde av ei julegave fra nissen(meg selv) til meg.

t8g68nk30pvv8wbeadsz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

vintern har vert hard i år å byggtørka har kutta ut så det blir ikke mye garasje tid, men jeg fikk den nye frontruta mi i sta, syns det bare skulle mangle med flokrende ny frontrute når alt annet er nytt.

blei rute med grønntoning og grønn skygge øverst, blir nok en bra match med grønn bil.

fikk også z3m kaliptere bak i posten i dag, har ikke klart å finne ut på nettet om det var bolt on på e30 bakstillinga men til dere andre som også har tenkt tanken kan jeg si at dem passer ikke rett på, men jeg skal prøve å lage adaptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

fått laget til noen ringer som jeg skal ha rundt mellomakselen i tilfelle brudd. er ikke påbudt i vanlig racing sammenheng men i ekstrem serien er det påbudt å hvem veit kansje det blir til det etter hvert. uansett er jeg ikke lysten på å få mellomakslen opp gjennom gulvet.

9ef3ut13kfctcr3ulwtt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk pakke i posten i dag. komplett sett med H&R senke fjærer.

skal bare bruke bakfjærene siden jeg har coilovere foran men komplett sett endte på nesten det samma som om jeg skulle bestillt bakjfærene løst. så da var jo den saken grei.

m8rvjd03bmj8vabgle6p.jpg

2o5yx78p9cxz3ufl7yc7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...