sladjan Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Leste gjennom hele tråden din nå, kjekt å lese og sjukt hvor grundig skulle være da Jobber du som CNC operatør eller noe siden du har tilgang til fres osv?
raaneren91 Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Lest heile tråden, fytti for ett bra gjennført prosjekt! alt er pefeksjonert ned til minste detalj, bare å se på reservehjulsbrønnen. Lykke til. we want updates:D!
L.M.e30 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Skrevet Mai 31, 2009 takker for overveldende respons. er en trygghet når bilen blir ferdig å vite at jeg ikke har tatt noen snarveier som jeg ikke skulle tatt. jobber ikke som cnc opperatør nei, men har litt kunnskaper å interesse for metall arbeid å får låne dreibenk å fres litt her å der. på bildene står jeg på verkstedet på en papirfabrik. kommer snart mere grenrør uppdates. var jo å henta litt innspirasjon på rudskogen i helga. \:D/
///Naitsirk Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Steike bra prosjekt Lasse Artig lesing det her..ser jo ut som det begynner å dra seg til og Heh..ja kjente det skapte en del inspirasjon sjæl å ta turen på rudskogen:D Blei vel ikke solbrent ve? Syns du så litt "rosa" ut etterhvert der hehehe
L.M.e30 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 begynner å dra seg til, men det er mange arbeidstimer igjen. var/er skikkelig solbrent. var vanskelig å sove både søndag og mandag. hvem er du forresten?
///Naitsirk Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 hehe tviler ikke Jeg var med Helge på lørdag, også var jeg med han den gangen vi traff deg på langebru da du blei med en liten tur i m3'n hans veitu
L.M.e30 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 hadde en mistanke om at det kunne være deg. begynte å stable rør til grenrøret, bilder kommer,
L.M.e30 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 da kommer det litt grenrør update. har stabla ferdig 3 sylindere nå, legger ut noen få bilder av prosessen. turbo´n på bildet er bare der som en slags jigg, å er ikke den som skal brukes til slutt. plassering av turbo stablet opp første sylinderen stablet opp en til og ennå en har ikke kommet lenger men. her er et bilde til, litt helhets inntrykk.
sladjan Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Ser ut som du kan dette her. HVa farge blir det på bilen foresten?
L.M.e30 Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 har vert litt treg med updates her nå, tatt litt ferie Er ganske sikker på at jeg kommer til å lakke den british racing green. handla en god del deler forgje uke, så nå er sparepenga borte. kjøpt coilover kitt foran, Bilstein pss9 til e36(har e36 m3 spindler og bremser fra før som skal på bilen) har også kjøpt nye e36 m3 3,2 bærebruer for å få riktig hjulvinkeler på herligheten. kjøpt litt til motorn også, intercooler, spjeldhus, pop-off + no rør til wastegaten. legger ut bilder av alt samt et av grenrøret, mangler bare å lage til en bøy ut til wastegate´n og sveise på flensen så skal det helsveises.
sierracossie Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 bra lesning det her. Ser ut som du gjør det veldig grundig når du først setter i gang. Og det er jo bra. Blir morro å se fremgangen på dette prosjektet
JulianS Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Jeg har bakre børearmsforinger (holdere også) Med ekstra positiv caster Sveiset om, du kan jo kikke på dem. Blir for lite caster med bare exentriske foringer og 3,2 bruer
L.M.e30 Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 har justerbar caster så det blir nok ikke no problem, kommer med bilder av det seinere. har hatt litt ferie fra garasjen, men er igang igjen nå, driver med karrosseriet om dagen, håper å ha det ferdig sveiset i løpet av august så jeg kan begynne å lage innfestinger til bur. er bestilt å kommer i begynnelsen av september. som en liten belønning til meg selv etter hardt karrosseri arbe i sta monterte jeg girspak fra Z3M, å sveiset om litt på overføringstaget så spaken står midt i hullet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå