Gå til innhold

airbag lampen lyser. hvorfor?

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

airbag lampa begynnte og lyse i dag. kjørte til jobb og alt var normalt. men når jeg starta bilen og skulle hjem lyste airbag lampa. og etter det har den lyst hele tiden mens motoren har vært igang. noen som vet hva feilen kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du leser deg jeg skriver, og det jeg har linka til så skjønner du jo det.

når den ikke funker lenger så lyser airbag lampa. Da går airbag systemet i nødmodus, noe som gjør at om uhellet er ute så utløser alle airbagene seg, istede for bare bare airbagene rundt føreren (om du er alene i bilen da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pc`n brukte veldig lang tid på og åpne linken så orka ikke og vente.

hvordan kan jeg finne ut hvem matte som er gåen? er det flere matter i noen andre seter? kan det være andre grunner til at den lyser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pc`n brukte veldig lang tid på og åpne linken så orka ikke og vente.

hvordan kan jeg finne ut hvem matte som er gåen? er det flere matter i noen andre seter? kan det være andre grunner til at den lyser?

kan dra på bmw å ta en diagnose. er en matte i vært forsete... kan være en kobling også, men i 90% av tilfellene så er det matta som har tatt kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plagsomt med det lyset. det er veldig sterkt. og jeg ser ned hele tiden for det lyser rødt og da trur jeg hele tiden det er no feil. olje eller no. siden danmark ja, patrick så spiss i ræva altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...