Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 airbag lampa begynnte og lyse i dag. kjørte til jobb og alt var normalt. men når jeg starta bilen og skulle hjem lyste airbag lampa. og etter det har den lyst hele tiden mens motoren har vært igang. noen som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 er helt sikkert matta i setet ditt som har tatt kvelden.... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=94545 kjent problem på litt nyere bmw'er, spsesielt på e46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 jeg har ikke noe airbag i setene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 du har en sensor matte som registrerer at det sitter noen i setet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 ok? og hva har den med saken å gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 hvis du leser deg jeg skriver, og det jeg har linka til så skjønner du jo det. når den ikke funker lenger så lyser airbag lampa. Da går airbag systemet i nødmodus, noe som gjør at om uhellet er ute så utløser alle airbagene seg, istede for bare bare airbagene rundt føreren (om du er alene i bilen da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 pc`n brukte veldig lang tid på og åpne linken så orka ikke og vente. hvordan kan jeg finne ut hvem matte som er gåen? er det flere matter i noen andre seter? kan det være andre grunner til at den lyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 pc`n brukte veldig lang tid på og åpne linken så orka ikke og vente.hvordan kan jeg finne ut hvem matte som er gåen? er det flere matter i noen andre seter? kan det være andre grunner til at den lyser? kan dra på bmw å ta en diagnose. er en matte i vært forsete... kan være en kobling også, men i 90% av tilfellene så er det matta som har tatt kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 ok. da får jeg besøke bmw en dag da. huff så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 jepp... skal bestille meg ny matta fra koed nå snart jeg, så jeg får bytta den i passasjer setet mitt. den har vært gåen siden danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 plagsomt med det lyset. det er veldig sterkt. og jeg ser ned hele tiden for det lyser rødt og da trur jeg hele tiden det er no feil. olje eller no. siden danmark ja, patrick så spiss i ræva altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 var faktisk når jeg og lse skule i butikken det begynte å lyse... du vet hvor hensynsløse disse kvinnfolka er mot våre stakkars biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 ja. ble jo knust et lys oppunder dashen i Opelen når marie satt på med meg en gang. ikke bra med hensynsløse damer i bil kanskje det bare er sjalusi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Få tatt en diagnose. Jeg hadde samme problemet nettop, og diagnose viste feil på giver på setebeltet. Ca 1400,- for rep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jeg måtte bytte den matta i passasjer setet, kostet meg rundt en 3700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå