krisalbert Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Har en vortech v2 kompressor, overhalt for 16000km siden. Festebranketter, reim, reimhjul og bolter til e46 coupe. Stådd på en 320. Pm hvis du er interisert. Kan fikse bilder hvis det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 bilde og pris passer d på m50b20?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Lurer på det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 jeg er interessert. men mapping osv må gjøres ekstra? selvom dette kittet skal stå i en annen 320 evnt? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisalbert Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Sent svar, men solgte det dagen etter annonsering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 uff kjedelig! har så lyst på et brukt kompressorkit nå i vinter så jeg har noe morro til sommern også! men ingen her som kan tipse meg til hvor jeg kan finne slike utenom finn.no og bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 uff kjedelig! har så lyst på et brukt kompressorkit nå i vinter så jeg har noe morro til sommern også! men ingen her som kan tipse meg til hvor jeg kan finne slike utenom finn.no og bimmers.no Søk etter rotrex på google. De kompressoren er ofte brukt på VW men da med andre fester. det kan du kjøpe løst uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 ok takk=) vet kanskje om noen andre nettbutikker som selger denne utenlands? eller ville kanskje en tysklandtur med bilen vært en god ide for en billig kompressor oppgradering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 koed har komplett rotrex kitt for 30k tenkte jeg skulle kjøpe derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå