Gå til innhold

ØK: M20 svinghjul, starter og forsterket trykkplate.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har svinghult, org trykk plate og mulig starter. :D

Pris på svinghjul og starter? Org trykkplate blir for svakt.

Skrevet

Mulig jeg skal bruke det selv, fant jeg ut nå i kveld. Skal mulig bruke det på S54, men for se det ann, for jeg har liten lyst til å bruke den kjempe M20 starteren. Om ikke jeg får brukt noe av det, skal jeg komme tilbake til deg, om du ikke har fått tak i. Hva byr du for det da??

Skrevet
Mulig jeg skal bruke det selv, fant jeg ut nå i kveld. Skal mulig bruke det på S54, men for se det ann, for jeg har liten lyst til å bruke den kjempe M20 starteren. Om ikke jeg får brukt noe av det, skal jeg komme tilbake til deg, om du ikke har fått tak i. Hva byr du for det da??

Supert.. bare å gi en lyd, men har sikkert fått tak i noe til den tid kommer. Tja, priser er jeg elendig på :) du får si det du mener det er verd om du bestemmer deg for å selge.

Skrevet

Supert.. bare å gi en lyd, men har sikkert fått tak i noe til den tid kommer. Tja, priser er jeg elendig på :) du får si det du mener det er verd om du bestemmer deg for å selge.

Skal måle litt, å se hva jeg kan bruke i morgen. Så skal ikke ta lang tid før jeg vet hva jeg selv skal bruke, eller ikke. :D

Skrevet
Jeg har nok en M20 - starter forhånd også.

Kun starter, eller svinghjul og evt trykkplate også? 618 heter vel den som er forsterket ?

Skrevet
Jeg har nok en M20 - starter forhånd også.

Kun starter, eller svinghjul og evt trykkplate også? 618 heter vel den som er forsterket ?

Da kan du få kjøpt M20B20 svinghjul, starter og nesten ny sachs clutch om du ønsker det. Er ikke forsterket denne. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...