Gå til innhold

bmw 320i hvor mye jeg kan få ut av den med turbo

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg lurte på hvor mye jeg kan få ut av en 320i e30 1987mod orginal.Med 130hk?Med turbo og for en billigast penge?.Og hvor mye bar kan jeg lade på en orginal motor?og hvor mange hester får jeg av det? :Dqdpmyh84k3flspb8iutw.jpg

Skrevet

Bruk søkemotor! Har blitt tatt opp så altfor mange ganger nå!

Du tar en safe en og Lader rundt 0.5bar. noe som vil gi ca. 50% effektøkning og du vil få rundt en 180hk. Bruker du en ganske liten turbo og får tidlig ladetrykk vil du få en grei bil.

Billigst mulig får du vet og tråle der deler blir solgt og plukker det du får ting billigst!

Skrevet

Har eit spm anngåande dette eg også...

Visst du monterer turbo og legger deg på eit ladetrykk som vil gji 170 hk som tilsvarer ant. hk i 325, går det ann å få dette godkjent med orginale 325 bremser?

mvh

Skrevet

Spør biltilsynet først og hør på deres inspill, blir mye lettere å få mulig godkjenning hvis de har fått uttalt seg.

Og et annet godt tipps ikke press dem, da blir flere av dem bare vrange.

mange ting som har blitt godkjent av bt når du selv legger litt god vilje til og snakker med dem først med en plan som høres fornuftig ut.

Skrevet

¨Muligheten er der, men det er ganske få som har fått det igjennom.

Nå ser ikke BT på NM men om du har like mange hk som en 325 har du fortsatt en sterkere motor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...