j_b Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 noen sår, men ikke skeive. hadde det som vinter hjul. bud over 4000,- hentes i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 er det de orginale m3 felgene? innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 er det de orginale m3 felgene?innpress? det er orginale ja. 8x18" et 47 9x18" et 26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwHåkon Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Bilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 å dæven.. solgte mine for 6 me nye 225,40 vinterdekk... sko kansje ikke gjort det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 å dæven.. solgte mine for 6 me nye 225,40 vinterdekk... sko kansje ikke gjort det... Da har du jo en gyllen mulighet til å kjøpe nye her Eller hintet du til noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 muli æ hinta te at dette va himla dyrt...=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 muli æ hinta te at dette va himla dyrt...=) Er 4000kr dyrt for orginale e46 m3 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Vil nå si at det er en fin pris jeg... 17" M3 felger til E36 går jo for mye høyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 ikke vis enn har ein m3... ellers passe de ikke på noe pga innpresse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 børge da, du fikk jo solgt dine felger, så jeg kan få solgt mine. tror du solgte dine felger billig, ikke at jeg selger dyrt. det er flere her vet hva disse er verdt. og disse felger passer ikke kun på m3, du fikk dem ikke på din bil, betyr heller ikke at ingen andre kan få disse på sin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Børge er alltid så "trivelig" i andres salgstråder... Synes dette er en fin pris på originalfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 me masse valsing så går de på å da er de skamråe på e36... bare folkene rundt her nede som e så redde for å røre noe på bilene sine fordi de tror alt ruste da.. Å rogeren kommer som vanli bare me sånne tåpelige innlegg..=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå