mutexA Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 Heh.. Billigere enn tilsvarende på koed? Grei retningslinje?
Hoem Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 ser jeg har den som ikke har to stenger, men bare et bredt jern i midten, er dog to bolter som gjør at man kan skru av den da, så du får sikkert tak i rett feste hos en høgger og så bruker du bare støtta mi !
mutexA Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Var godt limt de jeg hadde ja.. Men det burde jo funke bra det. Blei litt sånn bump bump også detta
Pernezz Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Heh..Billigere enn tilsvarende på koed? Grei retningslinje? tja..vet ikke hva det koster der jeg... Si nå en pris da..
Rogeren Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 De har et på koed for 9 tusenetellerannet pluss moms og frakt....
mutexA Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 9k noe eks moms er vel sportinteriøret det.. De har et fra 525tds som er likt mitt, siden jeg mangler en nakkestøtte også foreløpig. Med lastenetting, men med dårlige dørpaneler. Det skal de ha 7800 ink moms for. Burde vel ikke få noe særlig under 5 vel.. Nå er det forresten flere som er ute etter det ene og det andre her.. Så det kan se ut som det går i deler. Er ikke renta på vei ned a? GI BUD A.
Rogeren Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 øhh... stemmer det ja... Det var likt mitt det koed har... My bad...!
mutexA Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 hehe Har fullt elektrisk sport skinn i min egen jeg også, derfor det ikke er aktuelt å beholde dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå