Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Regner med alle stiller på vinterhjul.. ;)

Jeg la om for 3-4 uker siden. Faen for en gjeng med håpløse sommerdekktullinger på veiene i dag. 35 i 80-sona.

Skrevet

Er meldt 4-5 minusgrader i natt. Skitglatt på småveier i dag tidlig.

Meeen, er last friday med jobben i kveld, og sjefen legger nok kortet i baren, så det spørs om jeg er oppegående i morgen... (sist regning var 1.5 meter)

Skrevet

kommer jeg =) har bare en følse at jeg er i en litt annen aldersgruppe enn dere (no offence).

Er det så ille at jeg burde ta med en kamerat for å ikke føle meg utstøtt eller ? ;)

Skrevet

jeg kommer nok desverre ikke:( da bilen står i en garasje hvor bakken opp ifra bak huset er glassert av is og vann :( så den skal nok ikke ut før det er bart :P

Skrevet
Da var det snø ja..

Spøker mtp lørdagen gitt..

Neida, nå tørker det opp og sola kommer. Men vær obs, er meldt kaldt på Lørdag morgen :wink: .

Nå bor jeg på det høyste punktet i Larvik mulligens, så her er det full vinter enda. Men 1km bort er det ikke tegn til snø. Ser ann imorgen. Meldt -2 og sol imorra tidlig.

Skrevet
kommer jeg =) har bare en følse at jeg er i en litt annen aldersgruppe enn dere (no offence).

Er det så ille at jeg burde ta med en kamerat for å ikke føle meg utstøtt eller ? ;)

Supert at du kommer :D . Ikke tenk på alder, spiller ingen rolle da vi har samme interresse. (forøvrig er jeg 32 år) Men det er helt i orden at du tar med en kamerat hvis du ønsker det :wink: .

jeg kommer nok desverre ikke:(

Synd det da. Du får komme til vårpussen 8) .

Nå bor jeg på det høyste punktet i Larvik mulligens, så her er det full vinter enda. Men 1km bort er det ikke tegn til snø. Ser ann imorgen. Meldt -2 og sol imorra tidlig.

Er vel ikke snø på veiene der nede? Du har å komme lillegutt :) .

så det spørs om jeg er oppegående i morgen... (sist regning var 1.5 meter)

Da er det ingen ting som er bedre enn å komme igang igjen. Supert å få ut x antall Long Island Iced Tea av kroppen ved å gnikke på en E38 :lol: .

Skrevet

Moro om du kom da, takk for sist :)

Fatter ikke at det er snø hos dere ennå geir, her forsvant snøen samme kveld/natt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...