Morty999 Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 jeg får nok ikke da jeg ikke er medlem av bmcccn
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Regner med alle stiller på vinterhjul.. Jeg la om for 3-4 uker siden. Faen for en gjeng med håpløse sommerdekktullinger på veiene i dag. 35 i 80-sona.
Geir Anders Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Da var det snø ja.. Spøker mtp lørdagen gitt..
Dr_S Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Sommerdekk her, har da vært ute en vinterdag før
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Da var det snø ja..Spøker mtp lørdagen gitt.. Neida, nå tørker det opp og sola kommer. Men vær obs, er meldt kaldt på Lørdag morgen .
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Er meldt 4-5 minusgrader i natt. Skitglatt på småveier i dag tidlig. Meeen, er last friday med jobben i kveld, og sjefen legger nok kortet i baren, så det spørs om jeg er oppegående i morgen... (sist regning var 1.5 meter)
fish Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 (sist regning var 1.5 meter) Er dere så mange ansatte???
Ralph Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 kommer jeg =) har bare en følse at jeg er i en litt annen aldersgruppe enn dere (no offence). Er det så ille at jeg burde ta med en kamerat for å ikke føle meg utstøtt eller ?
Morty999 Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 jeg kommer nok desverre ikke:( da bilen står i en garasje hvor bakken opp ifra bak huset er glassert av is og vann så den skal nok ikke ut før det er bart
Geir Anders Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Da var det snø ja..Spøker mtp lørdagen gitt.. Neida, nå tørker det opp og sola kommer. Men vær obs, er meldt kaldt på Lørdag morgen . Nå bor jeg på det høyste punktet i Larvik mulligens, så her er det full vinter enda. Men 1km bort er det ikke tegn til snø. Ser ann imorgen. Meldt -2 og sol imorra tidlig.
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 kommer jeg =) har bare en følse at jeg er i en litt annen aldersgruppe enn dere (no offence). Er det så ille at jeg burde ta med en kamerat for å ikke føle meg utstøtt eller ? Supert at du kommer . Ikke tenk på alder, spiller ingen rolle da vi har samme interresse. (forøvrig er jeg 32 år) Men det er helt i orden at du tar med en kamerat hvis du ønsker det . jeg kommer nok desverre ikke:( Synd det da. Du får komme til vårpussen . Nå bor jeg på det høyste punktet i Larvik mulligens, så her er det full vinter enda. Men 1km bort er det ikke tegn til snø. Ser ann imorgen. Meldt -2 og sol imorra tidlig. Er vel ikke snø på veiene der nede? Du har å komme lillegutt . så det spørs om jeg er oppegående i morgen... (sist regning var 1.5 meter) Da er det ingen ting som er bedre enn å komme igang igjen. Supert å få ut x antall Long Island Iced Tea av kroppen ved å gnikke på en E38 .
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 kommer jeg =) har bare en følse at jeg er i en litt annen aldersgruppe enn dere (no offence). Er det så ille at jeg burde ta med en kamerat for å ikke føle meg utstøtt eller ? Moro om du kom da, takk for sist Fatter ikke at det er snø hos dere ennå geir, her forsvant snøen samme kveld/natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå