opusx Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 hvis noen har ett tips om noen som kjører en e34 i molde område med knust høyre grøftelys og som mest sannsynlig har fikset det nå i helga hadde jeg satt pris på det.. hadde min bil stående på bavaria i molde og noen har stjelt mitt høyre grøftelys i løpet av helga.. tips som fører til vedkommende belønnes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Om lykta fra E39 passer (pra-facelift 1997) så skal du få den billig. Jeg har knust venstre og har høyre til overs. Har bestilt M5 fanger og når den er bytta så har jeg i allefall en høyrelykt liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 takker for det.. men, jeg har liggende flere.. så det er ikke lykta som er nøye med... det er handlingen det må slåes ned på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ja, ser den. Er jævlig frekt. Har heldigvis ikke vært så plaget av det i det siste da jeg er bevist hvor jeg parkerer. Men har vært borti innbrudd engang i min gamle bil, drittunger som har stjelt ventilhetter, folk som har smelt min bil når de låner den bort. Og jo, noen som stjal min v16 antennepisk i Kragerø engang. Siden jeg viste hvem dette var så tok jeg innbrudd i bilen hans og tok anlegget. Vi ble fort enig om en byttehandel der for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ja, ser den. Er jævlig frekt. Har heldigvis ikke vært så plaget av det i det siste da jeg er bevist hvor jeg parkerer. Men har vært borti innbrudd engang i min gamle bil, drittunger som har stjelt ventilhetter, folk som har smelt min bil når de låner den bort. Og jo, noen som stjal min v16 antennepisk i Kragerø engang. Siden jeg viste hvem dette var så tok jeg innbrudd i bilen hans og tok anlegget. Vi ble fort enig om en byttehandel der for å si det slik. du som tok anlegget mitt assa? men kjipt at folk stjeler ting, de har ikke noe kamera eller slik på bavaria da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Var nok ikke deg, dette er mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Var nok ikke deg, dette er mange år siden. bare tulla me deg var nok en narkoman det som trengte noe penger sorry ot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 setter pris på litt on topic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Det der var surt Ove. Håper du får tak i vedkomende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alena Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 helloen har noen venner i molde kan høre me dem fy faen det er så irriterande at folk gidd å stele ! skal gi nærmare beskjed med en gang jeg få vite noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 har egentli ikke sett noen uten ett grøftelys i det siste, jeg kjører varebil i molde, og har ikke sett noe :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Kjedelig... Håper du finner ut hvem det er som har gjort det. Også et grøftelys da, OMG!!! Folk tar det mest utrolige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå