Bimmerchris Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Nei,men istedenfor at han skriver bump hver gang han skal ha tråden opp,så gjør han slik. Blir jo en mye ryddigere tråd.
ZhilleN Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Hvor mye skal du ha for Høyre Innstigningslist til E-36 Coupe??
pedro Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Hei H Savner et hvit blink på H side jeg! Lurer på om det ble solgt med E60in til gammern da jeg plutselig hadde et Hf E60 i lomma etter pærebytte. Spiller ingen rolle da bilen er solgt Typisk meg å gjøre to ting på en gang å glemme halvparten. Kommer oppom i løpet av helgen hvis du er hjemme og jeg fortsatt ikke finner mitt. Har du sluttet å reise kollektivt eller er det ingen "bedring" på den fronten? Kjipt nå det varer så lenge og ikke er frivillig. Skiftet lykter å blink enda?? Har kjøpt meg nytt fra GS jeg da. Mangler bare venstre skjerm og bakluke og sideskjørt nå utvendig til cupeen min. Går sent da det er flere biler som trenger stell. Per C
fladnal Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hei. er intresert i taklampa, og boardcomputer vist du har:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå