sveinis Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Synes strekk kan være litt kult på E30, men mest av alt hører det hjemme på en sliten opel ascona fra 70-tallet, spør du meg. En ting er jo hvordan det ser ut, smaken er som baken, men åssen blir kjøreegenskapene med strekk? Dekkveggene er vel kontruert for å være stive vertikalt, så når de blir liggende på skrå må de jo gi etter tidligere og føre til at bilen blir mykere? Tenker jeg helt feil nå?
Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Synes strekk kan være litt kult på E30, men mest av alt hører det hjemme på en sliten opel ascona fra 70-tallet, spør du meg. En ting er jo hvordan det ser ut, smaken er som baken, men åssen blir kjøreegenskapene med strekk? Dekkveggene er vel kontruert for å være stive vertikalt, så når de blir liggende på skrå må de jo gi etter tidligere og føre til at bilen blir mykere? Tenker jeg helt feil nå? dekkstrekk og ascona får jeg ikke helt til å stemme men.. Alt er jo relativt. Mine 10*17 er Tüv godkjent med f.eks 245/35-17. Dette gir jo litt strekk på dekket, men langt fra farlig.. 165 på en 8" felg, da begynner man å kunne diskutere hvorvidt det er trafikksikkert..
sveinis Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 dekkstrekk og ascona får jeg ikke helt til å stemme men.. Noe sånt som dette (ok, kanskje ikke fra 70-tallet, men):
Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Fet ascona Men ang dekkstrekk så var det vel verken ekstremt eller trafikkfarlig...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 nei, den asconaen der fortjener ikke å bli kalt ascona da den er fra langt på 80 tallet, hehe..! er ascona b som er ascona spør du meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå