Gå til innhold

1993 530iat 39000 SOLGT

eriklepe
 Share

Anbefalte innlegg

ser ut til å være ett pent eksemplar. syns ikke prisen var så værst heller. nå vet ikke jeg hvordan lakken er osv osv, så blir jo vanskelig å si helt sikkert....

Kanskje km stand som skremmer folk litt?

Men utifra bildene så syns jeg det ser ut som ett kurant eksemplar til en kurant pris.

(kanskje la vær å kalle det for vinterbilen, mange som tenker sliten og hardkjørt når man hører et ordet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvos mye er suzukien verdt? Får egentlig ikke lov, men har lyst på motorsykkel Det er så mann.

Spørs hvordan men ser på den det;P Er en 90/91mod gsx-r750. trimma litt, yoshimura eksos helt fram, gasserne er oppdysa osv. Yter vel en 20-30hk mer enn org nå. Den er bygget om til streetfighter og lakkert matt svart. Selv synes jeg den er RÅ, er lettkjørt og går godt:)

Jeg har lagt den ut for 31 000,- Med omreg. inkl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen formeninger om prisen?

for høy, for lav, helt grei?

Syntes pris virket veldig lav jeg, men da går jeg utifra den er god teknisk stand og lakken er sånn passe grei. Er vel orginale dempere/ fjærer går jeg utifra her. Manuell kasse hadde vært digg på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja gikk utifra det jeg kjøpte den for i fjor, men da var den ikke eu ok. 10k i verksted og 4k i eksos har jeg lagt ut+endel smågreier. Så jeg taper jo på den men vil selge litt kjapt for trenger 5 seter.

strøken er den ikke, men hvilke 15 år gamle biler gått 200tkm + er egentlig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt synd det ikke var manuel for har 5 seter og har ikke behov for mere enn 2 he he :-). Ja desverre må enn ofte lide tap, selv har jeg kostet på min 4-5 dobble av deg siste året og da kun deler tatt i betraktning, så må nok sikkert bare beholde den :-).

Lykke til med salget, denne burde gå fort vil jeg tro:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...