Fliid Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Skjekk med rettholdt og bladsøker (Plan om nødvendig). Sett på MLS (Husk lim). Fin løsning for en med ett trangt budsjett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Det skal jeg gjøre og takk igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Bare hyggelig : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hvis alt er rett får du det nok tett uten problemer. Bare bruk evt kobberspray eller lim. Fler som bruker lim mellom de forskjellige lagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg trodde at man var nødt til å lime mls en jeg?, med det locktite limet mellom alle lag. gjorde hvertfall det på min og den holder tett, jeg planet også topp. når det gjelder kompresjonen så har preface 9,4 i komp på standardpakning som er 1,8mm tykk, og 1mm tykkere pakning tilsvarer ca 1 kompresjonsforhold. så med 3mm pakning så får du ca 8,2 i komp (dette har jeg og fungerer utmerket) med da 3,5mm pakning får du jo ca 7,7 i komp og det er veldig lavt, så med mindre du skal lade veldig høyt trykk? så ser jeg ingen grunn til å legge seg under 8 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg trodde at man var nødt til å lime mls en jeg?, med det locktite limet mellom alle lag. gjorde hvertfall det på min og den holder tett, jeg planet også topp.når det gjelder kompresjonen så har preface 9,4 i komp på standardpakning som er 1,8mm tykk, og 1mm tykkere pakning tilsvarer ca 1 kompresjonsforhold. så med 3mm pakning så får du ca 8,2 i komp (dette har jeg og fungerer utmerket) med da 3,5mm pakning får du jo ca 7,7 i komp og det er veldig lavt, så med mindre du skal lade veldig høyt trykk? så ser jeg ingen grunn til å legge seg under 8 tallet Se der ja, blei jeg litt klokere på kompforhold også gitt:) Var du forresten på powerdrift gardermoen 12.10? Sto en farlig lik bil som din parkert v siden av meg der oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 det var deg jeg sto ved siden av ja jupp var nok meg det da. får delta til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 jeg fikk aldri detta tett lakk som faen. toppen blei plana og blokka sjekke etrykkelig med rettholt etc. ga opp hele sulamitten kjører med org. pakning og arp nå. satser på o-ring i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Snakket med VS motor "Vidar strand"angående MLS pakning har også rådført meg hos amrikanske levrandører. alle har annbefalet å altid plane topp og blokk ved bruk av MLS. må også bruke locktite 3020. som tideligere nevnt. en tusing till merkes jo ikke ved turbo konvertering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå