Gå til innhold

Bensinlokk på BMW 320i

Schweppes
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Foreldrene mine er på ferie, og jeg har tatt meg friheten til å låne bimmern til pappsn. Problemet er at jeg får ikke fylt bensin. Har aldri gjort det på den bilen før, og har bare såvidt sett pappa når han har gjort det. Jeg er stygt redd for at det kanskje er noe feil med bensinlokket, da jeg tror det skal være nok å trykke fremst på lokket, for så å vippe det opp. Dette funker ikke.

Har lest litt i brukerhåndboka (som egentlig tilhører 5-serien, den originale boka er på tysk, men ska sjekke den etterpå) men fikk ikke til det som sto der.

Litt hjelp, kanskje? går det ann å hacke triptellern og kanskje? XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynna med å forklara kva slags bil det er. Nyare biler har vel sikkert ein brytar/stag ved setet f.eks. Ellers er den kanskje berre å åpne. (er det på min bil) Hugs at bensinlokket er tilkobla sentrallåsen. (bilen må væra åpen)

oi! Jeg trodde jeg skrev det. Det er en -98mod og jeg vet at den er tilkoblet sentrallåsen. Det er det jeg bekymrer meg litt for. Det blir nemlig ingen lyd i bensinlokket når jeg låser bilen. Jeg må vite hvordan man kan manuelt åpne bensinlokket. I 5-serie manualen, sto det at jeg måtte trekke i en dings i et rom, til høyre i bagasjerommet (det er der det elektriske systemet ligger), men jeg fant den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånt bilen uten lov? :roll:

Tror det kan bli vanskelig å "hacke" triptelleren iallefall, særlig når du ikke klarer å fylle bensin en gang :lol:

Er det en e46 eller e36? Du sa bare 1998modell..

Kan være det er en wire inne i bagasjerommet du kan dra i, evt skal lokket være enkelt å åpne. Bare å dra det opp med pekefingen el noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...