Huseby Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Selger en del Hamann "pynt" til BMW da det aldri ble noe av det påtenkte prosjektet Alle varene ligger ute som aukskjoner på QXL.no Men kom gjerne med bud her også, så er det mulig jeg avslutter auksjonene tidligere Et sett pent brukte Hamann emblemer til E46: panser emblem (82mm) og bakluke emblem (74mm) Utropspris 300,- Auksjon avsluttet uten bud. Hamann ratt emblem Utropspris 99,- Auksjon avsluttet uten bud. Hamann felg emblemer: SOLGT! Hamann ventilhetter: SOLGT! Hamann sidegrill dekaler Utropspris 49,- Auksjon avsluttet uten bud. Hamann bakluke emblem Utropspris 149,- Auksjon avsluttet uten bud. Selger også diverse andre ting til BMW: Håndbrekksbelg og girbelg i svart semsket skinn med 3-farget M3 søm: SOLGT! AC Schnitzer bakluke emblem: SOLGT! M-tech håndbrekkhåndtak med chromeknapp: SOLGT! BMW airbag SRS diagnose scanner B200 SOLGT! Pioneer fjernkontroll til bilstereo: SOLGT!
Bimmerchris Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Det å avslutte auksjoner tidligere på qxl er vel imot reglene eller?
Huseby Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Ser ikke noe problem i det så lenge det ikke har kommet inn noen bud på auksjonene. Men dersom det har kommet inn bud på qxl så fortsetter jo selvfølgelig auksjonene der som normalt
-doffi- Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 byr 300 + frakt for ratt emblem, ventilhetter og felgemblemene
Huseby Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 hmm.. Det var kanskje litt lite.. Men jeg skal tenke på det Budet er iallefall notert.
Bimmerchris Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 250,- for panseremblem og girmansjett/håndbrekkmansjett.
Huseby Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 hva hadde du tenkt deg da? Totalpris for disse 3 delene hadde jeg tenkt meg rundt 400-500kr.
Huseby Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 250,- for panseremblem og girmansjett/håndbrekkmansjett. Pluss på 100kr så har vi en deal
Bimmerchris Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Jeg plusser på en femtilapp og kan komme å hente imorgen. Jeg bor i Sarp så hvis du ikke bor langt inni Halden/Tistedalen så finner jeg kanskje fram
Huseby Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Da har jeg fått et bud på kun mansjettene for 250kr..
Bimmerchris Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Hva blir det til? 300,- for mansjetter og panseremblem. Kan hente imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå