Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ofte pene bimmere som ruller rundt omkring her i området, da blir jeg sittende å lure på om kanskje han eller hun er medlem her inne.

Tenkte de som hadde lyst kunne legge ut bilder av kjøretøyet, så jeg vet hva jeg skal se etter :wink:

Så kan vi gi ett vennlig vink når vi ser hverandre :wink: hehe

Legger med ett bildet av min:

p8q0pjz068oz1k7dved3.jpg

Legger ved ett bildet av sjøbuse's sin e38 au, som går rundt her...

p3nt14qpbbelk30yzthk.jpg

Håper noen flere legger ut bilder av glisa også :D

Skrevet

Sort e38 her også. Shabby for øyeblikket, men snart med ny lakk. :) Lett å kjenne igjen svenske skilter..

Skrevet
Sort e38 her også. Shabby for øyeblikket, men snart med ny lakk. :) Lett å kjenne igjen svenske skilter..

trur jeg har bilde av din bil på glemmen ved siden av min. svensk med no s og x i skiltene.

Skrevet

Stemmer nok bra det sjøbuse kjerringa gikk på Glemmen så kjørte nok den endel da. Ironisk skilt på den med tanke på at det er en full utstyrt 740. Skiltene er XXS 314

Skrevet
Stemmer nok bra det sjøbuse kjerringa gikk på Glemmen så kjørte nok den endel da. Ironisk skilt på den med tanke på at det er en full utstyrt 740. Skiltene er XXS 314

da er det den jeg har bilde av. manglet no lister forran og den ene nyra. jeg parkerer ved siden av E38 hviss det står noen der jeg stopper. og det er ledig ved siden av den. så tar jeg et bilde. alltid moro med en E38 til på bilder:D har noen bilder av min ved sidenav andre E38 nå:D nesten så jeg sammler på det:P

Skrevet

Jepp. Har ikke bilde av en annen 7serie som manglet akkurat samme vel? siden det ble stjålet fra min...

Skrevet
Er ikke så mange fra området som er på bimmers tror jeg?

Her er hvertfall min BMW.. Dog ikke bruksbilen til daglig..

j2u1zyhwj391w01b9ala.jpg

skal hilse fra thomas. han håper du er snill med bilen;)

Skrevet
Jepp. Har ikke bilde av en annen 7serie som manglet akkurat samme vel? siden det ble stjålet fra min...

ikke bilde av noen andre som mangler nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...