S.Arnesen Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Ser ofte pene bimmere som ruller rundt omkring her i området, da blir jeg sittende å lure på om kanskje han eller hun er medlem her inne. Tenkte de som hadde lyst kunne legge ut bilder av kjøretøyet, så jeg vet hva jeg skal se etter Så kan vi gi ett vennlig vink når vi ser hverandre hehe Legger med ett bildet av min: Legger ved ett bildet av sjøbuse's sin e38 au, som går rundt her... Håper noen flere legger ut bilder av glisa også
Sjøbuse Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 E38 her ja:D fint og vite om jeg møter noen herfra ja:D
Nautiluz Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Sort e38 her også. Shabby for øyeblikket, men snart med ny lakk. Lett å kjenne igjen svenske skilter..
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Her ser vi da bruks bilen 325 cab damas coupe is Min 320 turbo/325 Bane bilen mins som kommer snart på bane. M50 turbo
Scampi Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Se her ja...nesten så jeg må våge med litt unna Moss og titte litt rundt i Særp...samlingspunktet er Esso Grålum?
Sjøbuse Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 det bildet som er av min bil og s.arnesen sin bil er esso ved østfoldhallen.
Sjøbuse Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Sort e38 her også. Shabby for øyeblikket, men snart med ny lakk. Lett å kjenne igjen svenske skilter.. trur jeg har bilde av din bil på glemmen ved siden av min. svensk med no s og x i skiltene.
Scampi Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 det bildet som er av min bil og s.arnesen sin bil er esso ved østfoldhallen. Ja, ser det nå...kjenner igjen bygningene bak der ;P
Nautiluz Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Stemmer nok bra det sjøbuse kjerringa gikk på Glemmen så kjørte nok den endel da. Ironisk skilt på den med tanke på at det er en full utstyrt 740. Skiltene er XXS 314
Sjøbuse Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Stemmer nok bra det sjøbuse kjerringa gikk på Glemmen så kjørte nok den endel da. Ironisk skilt på den med tanke på at det er en full utstyrt 740. Skiltene er XXS 314 da er det den jeg har bilde av. manglet no lister forran og den ene nyra. jeg parkerer ved siden av E38 hviss det står noen der jeg stopper. og det er ledig ved siden av den. så tar jeg et bilde. alltid moro med en E38 til på bilder:D har noen bilder av min ved sidenav andre E38 nå nesten så jeg sammler på det:P
Ellingsen B. Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Er ikke så mange fra området som er på bimmers tror jeg? Her er hvertfall min BMW.. Dog ikke bruksbilen til daglig..
Nautiluz Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Jepp. Har ikke bilde av en annen 7serie som manglet akkurat samme vel? siden det ble stjålet fra min...
Sjøbuse Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Er ikke så mange fra området som er på bimmers tror jeg? Her er hvertfall min BMW.. Dog ikke bruksbilen til daglig.. skal hilse fra thomas. han håper du er snill med bilen;)
Sjøbuse Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Jepp. Har ikke bilde av en annen 7serie som manglet akkurat samme vel? siden det ble stjålet fra min... ikke bilde av noen andre som mangler nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå