336mik Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Litt vil det også hjelpe(og du har jo litt tid før sesongen er i gang),og bygge kjølingen i bagasjerom(mulig dette er gjort,men fant ingen bilder på det). Dette vil forflytte vekt,gi radiatoren adskillig mer beskyttelse,og du vil få mye bedre plass i motorrommet,som du mest sannsynlig allerede har funnet ut at er trangt. Sjekk salgstråden til minibusa for bilder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87097&highlight=
MikaelR Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 tom arne skrev: MikaelR skrev: hallo.. e gammel motor din fra en e30 Turing stemmer det va vel du som kjøpt bil til han andres og jan martin? Den motor gikk jo ganske godt til å være en 2,5...
bmwrasaren Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Det du også kan gjøre, er å lage spylertanken med 4 mm tykke stålplater Gir litt ekstra vekt det Hehe.
tom arne Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 MikaelR skrev: tom arne skrev: MikaelR skrev: hallo.. e gammel motor din fra en e30 Turing stemmer det va vel du som kjøpt bil til han andres og jan martin? Den motor gikk jo ganske godt til å være en 2,5... var meg ja ja den er helt klart gjort noe med, har spurt andreas om hva som er gjort men han viste heller ikke.den motoren er til salgs + en til m20b25
tom arne Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 336mik skrev: Litt vil det også hjelpe(og du har jo litt tid før sesongen er i gang),og bygge kjølingen i bagasjerom(mulig dette er gjort,men fant ingen bilder på det).Dette vil forflytte vekt,gi radiatoren adskillig mer beskyttelse,og du vil få mye bedre plass i motorrommet,som du mest sannsynlig allerede har funnet ut at er trangt. Sjekk salgstråden til minibusa for bilder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87097&highlight= har ikke gjort det enda. men blir nokk å gjøre det.men det er ganske mye arb. det er jo selfølgelig masse regler for hvordan røra skal ligge langs gulv. har masse plass i motor rom lager rør front.
tom arne Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 bmwrasaren skrev: Det du også kan gjøre, er å lage spylertanken med 4 mm tykke stålplater Gir litt ekstra vekt det Hehe.ja ikke sant har laga meg 2 vekter på 20 kg får prøve meg frem med de.
opasb Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 ser bra ut dette regner med vi blir og sees på startstreken senere i år Hvilket bur har du? bygd selv eller der det ett ferdigbur?
tom arne Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 joda den skal bli bra etter hvert.men karoseriet er forferdelig dårlig. blir sikkert å bytte ut til neste år. har tenkt lit på e36.når det gjelder buret så vet jeg ikke.kjøpte bilen med buret i. men har kjøpt ferdig bur hos pedersen racing til e30 2 ganger. veldig bra passform.ca 3500 med frakt. ikke så gale pris. ja det hadde vært gøy med 2 e30 side om side i mål selfølgelig først
tom arne Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 vanvitig trangt.må nok bulke lit hær ja
bmwrasaren Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Jøss, så stor den plass den motoren din tar da. Hehe. Er det så stor forskjell mellom din og min motor altså. Her ser du hvordan min er oppi motorrommet:
tom arne Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 ja jeg skjøner ikke helt jeg kjøpte den hos en som har hatt den i en e30.men får det ikke helt til å passe. sikkert jeg som har gjort noe feil men den står på de motorfesta som jeg fikk med.
bmwrasaren Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Min motor er mye mer vinklet. Men siden din har stått i en E30 før, så burde den jo ha passet 100%.
tom arne Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 sån sto den i den andre e 30. ser ikke helt rett ut i forhold til hvordan jeg har fått den i. å hær e bilen den sto i.
bmwrasaren Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Merkeligt. Jeg har nå alltid trodd at innsuget skal stå helt rett, mens motoren skal være mer vinklet. Det ser liksom ikke helt rett ut på de bildene av den bilen som motoren har stått i før. Noen andre "M - kyndige" som har synspunkter rundt dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå