Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt vil det også hjelpe(og du har jo litt tid før sesongen er i gang),og bygge kjølingen i bagasjerom(mulig dette er gjort,men fant ingen bilder på det).

Dette vil forflytte vekt,gi radiatoren adskillig mer beskyttelse,og du vil få mye bedre plass i motorrommet,som du mest sannsynlig allerede har funnet ut at er trangt.

Sjekk salgstråden til minibusa for bilder:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87097&highlight=

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  tom arne skrev:
  MikaelR skrev:
hallo.. e gammel motor din fra en e30 Turing :?:
stemmer det :)

va vel du som kjøpt bil til han andres og jan martin? :lol: Den motor gikk jo ganske godt til å være en 2,5...

Skrevet
  MikaelR skrev:
  tom arne skrev:
  MikaelR skrev:
hallo.. e gammel motor din fra en e30 Turing :?:
stemmer det :)

va vel du som kjøpt bil til han andres og jan martin? :lol: Den motor gikk jo ganske godt til å være en 2,5...

var meg ja :) ja den er helt klart gjort noe med, har spurt andreas om hva som er gjort men han viste heller ikke.den motoren er til salgs + en til m20b25
Skrevet
  336mik skrev:
Litt vil det også hjelpe(og du har jo litt tid før sesongen er i gang),og bygge kjølingen i bagasjerom(mulig dette er gjort,men fant ingen bilder på det).

Dette vil forflytte vekt,gi radiatoren adskillig mer beskyttelse,og du vil få mye bedre plass i motorrommet,som du mest sannsynlig allerede har funnet ut at er trangt.

Sjekk salgstråden til minibusa for bilder:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87097&highlight=

har ikke gjort det enda. men blir nokk å gjøre det.men det er ganske mye arb. det er jo selfølgelig masse regler for hvordan røra skal ligge langs gulv. har masse plass i motor rom :D lager rør front.
Skrevet
  bmwrasaren skrev:
Det du også kan gjøre, er å lage spylertanken med 4 mm tykke stålplater :wink: Gir litt ekstra vekt det :P Hehe.
ja ikke sant :lol: har laga meg 2 vekter på 20 kg får prøve meg frem med de.
  • 2 weeks later...
Skrevet

ser bra ut dette :D regner med vi blir og sees på startstreken senere i år

Hvilket bur har du? bygd selv eller der det ett ferdigbur? :)

Skrevet

joda den skal bli bra etter hvert.men karoseriet er forferdelig dårlig. blir sikkert å bytte ut til neste år. har tenkt lit på e36.når det gjelder buret så vet jeg ikke.kjøpte bilen med buret i. men har kjøpt ferdig bur hos pedersen racing til e30 2 ganger. veldig bra passform.ca 3500 med frakt. ikke så gale pris. ja det hadde vært gøy med 2 e30 side om side i mål :wink: selfølgelig først :twisted:

Skrevet

ja jeg skjøner ikke helt jeg kjøpte den hos en som har hatt den i en e30.men får det ikke helt til å passe. sikkert jeg som har gjort noe feil :oops: men den står på de motorfesta som jeg fikk med.

Skrevet

Merkeligt. Jeg har nå alltid trodd at innsuget skal stå helt rett, mens motoren skal være mer vinklet. Det ser liksom ikke helt rett ut på de bildene av den bilen som motoren har stått i før.

Noen andre "M - kyndige" som har synspunkter rundt dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...