bcRichard Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Ser du har lagt ut bilder fra løpene her i Harstad området. Bruker du å være på løpene her oppe? Kjører bilcross selv med en E30 touring. Far kjører en E30 med s14 motor.
tom arne Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 hei. mest som publikum,var for mange år siden å kjørte et bilcross løp på breistrand med en bmw selfølgelig men neste sesong blir jeg å kjøre artic kup, + at jeg skal få med meg i vertfall et løp på moan banen, ser ut som en fartsfull bane.ja s14 er ikke dumt, skulle gjerne hatt en slik i min nasjonalbil. er det gjort noe med motoren til din far?
bcRichard Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Okei. Må hilse på deg da Ikke gjort noe spesielt med motoren, bare annen hjerne og ledningsnett. Han har Dogboks girkasse dog, med riktig utveksling som har sinnsykt mye å si!
bmwrasaren Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Ser du har lagt ut bilder fra løpene her i Harstad området. Bruker du å være på løpene her oppe?Kjører bilcross selv med en E30 touring. Far kjører en E30 med s14 motor. Tøft å se at mangen av bilene i Harstad har blitt lakkert i samme design som E36 Rallycross bilen jeg solgte til Jan Helge Nilsen Liker! Sjekk ut www.aa-motorsport.com Der finner du bilder av mine BMW rallycross biler
bcRichard Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Det var du som solgte den bilen til Jan-Helge ja! Vi hadde nesten samme design før så endra vi alle bilene i år til den fargen, vi er faktisk 7 biler i teamet nå Gleder meg så sykt til sesongen nå!! Beklager OT trådstarter..
mOMOe Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Lenge siden update her nå.. Skjedd noe de siste 3 år og 9 mnd el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå