E30_Dale Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Genialt med S38 i rallycross... Innsugene til S motorene har vel alltid hatt litt vinkling itte sånt som eg huske, men eg kan jo huska feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 det som er problemet med de motorfestene dine er at den motorn var mere vinklet for plass til turbo husker jeg. bilen den satt i hadde også pedalboks. du må nok ta og bygge om festene dine skal det se litt mer vettug ut er jeg redd. da slipper du mye problemer med klaring til innsug, bremsekraftforsterker osv. morro prosjekt forresten. driver med samme i min bil. er kun til banebruk den da. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 skall prøve å kappe av 3-5 cm på det ene motorfeste. blir pedalboks i min bil oxo.noen som vet av en til salgs- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 blir spennede dette. blir morsomt å kjøre mot deg å opasb til sommern. får se om jeg har noen sjangs hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Selge b25'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Selge b25'n? må vente litt. litt usiker,har et anet prosjekt oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 blir spennede dette. blir morsomt å kjøre mot deg å opasb til sommern. får se om jeg har noen sjangs hehe hvilken bil har du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Blir skikkelig rallycross bil dette ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Blir skikkelig rallycross bil dette ja! har trua ja.må bare velge rette understelet nå så blir det bra tror jeg. hjelper ikke medd masse motor hvis jeg ikke får feste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 blir spennede dette. blir morsomt å kjøre mot deg å opasb til sommern. får se om jeg har noen sjangs hehe hvilken bil har du. han har en calibra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 blir spennede dette. blir morsomt å kjøre mot deg å opasb til sommern. får se om jeg har noen sjangs hehe hvilken bil har du. han har en calibra. stilig.tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 takk takk. har ikke kjørt RCN før. så blir spennede å se hvordan jeg klarer meg. har heller ikke kjørt BC. kun kjørt på ACR.. kan tru det blir rå lyd av E30`n din når du skal kjøre. gleder meg til å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 går på friperiode på fredag. 10 dager fri fra jobb. da blir jeg å bo på værkste:o) skal ned med understelet å skifte ut alt av foringer.kjøpte foringene av en her på forumet for en fin pris.så må jeg prøve å gjøre no med motorfestene.har som mål å ha bilen kjørbar etter denne friperioden blir å ta bilder for å vise fremgang på prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 på grund av masse reising i jobben min så blir set lite fremgang i prosjektet mitt er faktisk red jeg ikke er klar til sesong start. tenkte jeg skulle kjøre hele ranabilopphøggercup. men skal gjøre alt for å få det til. bilder av det som er gjor kommer:o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 går på friperiode på fredag. 10 dager fri fra jobb. da blir jeg å bo på værkste:o) skal ned med understelet å skifte ut alt av foringer.kjøpte foringene av en her på forumet for en fin pris.så må jeg prøve å gjøre no med motorfestene.har som mål å ha bilen kjørbar etter denne friperioden blir å ta bilder for å vise fremgang på prosjektet. hvor får jeg tak i sånne foringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå