opasb Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 på grund av masse reising i jobben min så blir set lite fremgang i prosjektet mitt er faktisk red jeg ikke er klar til sesong start. tenkte jeg skulle kjøre hele ranabilopphøggercup. men skal gjøre alt for å få det til. bilder av det som er gjor kommer:o) bare stå på er redd for det samme som deg. siden jeg ikke har kommet halveis med bygginga enda meen blir bra..
bergeee Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 går på friperiode på fredag. 10 dager fri fra jobb. da blir jeg å bo på værkste:o) skal ned med understelet å skifte ut alt av foringer.kjøpte foringene av en her på forumet for en fin pris.så må jeg prøve å gjøre no med motorfestene.har som mål å ha bilen kjørbar etter denne friperioden blir å ta bilder for å vise fremgang på prosjektet. hvor får jeg tak i sånne foringer? de får du kjøpt på gs bildeler:)
opasb Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 denne må dere bare se å nyt det:o) meeeget strøken lyd..
tom arne Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 da var jomfru turen tatt med rallycross bilen fy fan den gikk godt.gleder meg til å kjøre første løp med den nå som jeg vet den går så fælt. jeg har 3,64 diff, men måtte starte i andre gir for ikke å spinne meg bort. fikk noen sinsyke starter første løp blir 6,7.juni.
tom arne Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 ute på jobb nå. men jeg har noen tlf bilder som jeg kan legge ut, blir mere oppdatering av det siste som er blit gjort på bilen når jeg kommer hjem
tom arne Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 er det virkelig mulig at bmw har laget så dårlig passform på denne vann slangen. eller er det noe som er feil hær.
tom arne Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 bilen min begynner å bli ferdig, har bare småting igjen å gjøre. bare en uke igjen til jeg skal kjøre første løp
tom arne Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Det her var spennende. Flott prosjekt. takk takk
E30_Dale Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Liker svarte spor i asfalten , iallefall av en S38 E30:-) Trippel weber oppsett du kjører?
bmwrasaren Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Dette seg jo meget bra ut Men du bør montere på hele M3 kitet, så noe merkeligt ut uten M3 framskjermer, skjørt osv.
tom arne Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 takk må kjøre første løpet sånn som den ser ut nå desverre, får ikke fram skjermene å skjørt +fangere før om 2 uker ca. har bestilt meg 32mm spacere. håper de er her før neste helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå