Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
føler med deg, må være ett stort nederlag det der :/ skal du rette den?

ja det var virkelig kjedelig. har begynt å demontere, blir bare mere å mere deprimert.

traversen er knekt - begge berearmene er knekt - oljekjøler er ødelagt - radiator - skjeive støtdemper tårn +++++++ :( men joda den blir bygget opp igjen, den begynner å bli så pass konkuranse dyktig at jeg blir nødt til å prøve lit til :)

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
føler med deg, må være ett stort nederlag det der :/ skal du rette den?

ja det var virkelig kjedelig. har begynt å demontere, blir bare mere å mere deprimert.

traversen er knekt - begge berearmene er knekt - oljekjøler er ødelagt - radiator - skjeive støtdemper tårn +++++++ :( men joda den blir bygget opp igjen, den begynner å bli så pass konkuranse dyktig at jeg blir nødt til å prøve lit til :)

har ett touringkaross du kan kjøpe og bygge på :D

Skrevet

har desverre ikke så mange bilder fra i år, har bare kjørt ei helg denne sesongen. holder på å bygger bilen opp igjen. skal kjøre nytt løp den 17/18 juli, så det jobbes hardt på verksdetdet mitt :)

bb7k7io6bgkffc5djlgi.jpg

Skrevet

den merca har jeg sett på trening, det er det mest sinnsvake jeg har sett til dags dato på en rallycrossbane, dere skulle hørt når turtallsperra slo inn på lyngåsbanen = [-o< herre!

Børsen merca det vel, så den i ett løp i fjor tror jeg, da Super kjørte samme helg som nasjonal. Så ut som det var futt i den, ihvertfall mye lyd.

Men kjedelig å se at det ble taking med nybygget, men er bare å rett opp det.

Skrevet

nå er taket ferdig utretta :) ble helt greit. ikke så gale mye igjen te den skal være klar te løp igjen. eneste problem er å få tia til å strekke til :(

Skrevet
nå er taket ferdig utretta :) ble helt greit. ikke så gale mye igjen te den skal være klar te løp igjen. eneste problem er å få tia til å strekke til :(

stå på! bi nok bra;) men jävli surt å tak den ätter så mye arbeid ;P

kommer og kjika en dag når ä har min bil på veien :)

• 3 weeks later...
Skrevet

gikk hardt for seg i helga også.hehe :) men endte på en 4 plass i a finale.

wadg5wqol03xm2ekpuyc.jpg

mistet halle fronten i en forbikjøring, var ikke så god plass som jeg trodde :)

6cha253c734c1yj9grve.jpg

Skrevet

stå på! bi nok bra;) men jävli surt å tak den ätter så mye arbeid ;P

kommer og kjika en dag når ä har min bil på veien :)

ja det må du gjør. gleda mæ te å se hvordan den går.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...