RoaldJ Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Heey! Da tror jeg kanskje det var deg jeg så i Olso på Tirsdag, Monica Jeg gikk fra slottet nedover Karl Johans. Og du(lik bil) kjørte i gata som går diagonalt inn mot Karl Johan på høyresida (facing K.J. fra slottet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Heey! Da tror jeg kanskje det var deg jeg så i Olso på Tirsdag, Monica Jeg gikk fra slottet nedover Karl Johans. Og du(lik bil) kjørte i gata som går diagonalt inn mot Karl Johan på høyresida (facing K.J. fra slottet) Det var det nok da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Noen som kjenner hun som kjører en sølv e60 i stavanger området? Har sett henne et par ganger, rånt rundt på lørdags kvelder, blond ei tror jeg, derfor jeg la merke til henne, liten og blond med stor BMW! Hehe.. Uansett, kult om det er hennes og ikke typen eller gamlingen hennes sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurfelita Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 L Æ K K E R T ! takk takk takk alle sammen for at dere synes bilen min er fin er masse fine biler her, gøy med jenter som har litt bil-interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Her er min lille skjønnhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Pen E36 du hadde HegeK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 den stasjonsvogna di såg meget strøken ut hegek en ny, blank eksos stuss hadde vert prikken over i'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Så ganske strøken ut den ja;) Pen bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Takk takk ;D Mangler bare større motor nå så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Heey! Da tror jeg kanskje det var deg jeg så i Olso på Tirsdag, Monica Jeg gikk fra slottet nedover Karl Johans. Og du(lik bil) kjørte i gata som går diagonalt inn mot Karl Johan på høyresida (facing K.J. fra slottet) Det var det nok da ja Hahaha, er du ute å ser på horene uten meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 hore å hore... nå skal ikke jeg uttale meg om noen jeg ikke kjenner hehe jeg å jon a. var faktisk på "sightseeng" i Olso city Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Mange fine biler her inne! Artig å se strøkne E28 M5er Og likte den hvite E46 ganske godt (om man hadde droppet wanna-be m3 stussen Men felgene, fargene og fangern passet (til tross for at det er m3 csl fronten) Passet den hvite bilen din veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Måtte ta noen nye bilder igjen av bilen igår (nyvasket) må passe på da, er ikke så lenge ren på denne tida. Fin bil! Men chrome frontlyktene kan du få lov å bytte ut synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Slenger med noen bilder av bilen min jeg også. Den var nypolert på disse bildene, var herlig å se rødfargen komme tilbake (den var blitt "litt" falmet i løpet av vinteren )Er fortsatt et par småting som gjenstår før jeg er helt fornøyd.. Blir gjort litt etter litt Naajs ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Wow! Helt utrolig at de få jentene vi har som medlemmer alle kjører fine biler. Hadde ikke vært meg i mot om dere la ut bilde av dere selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå