Sir Hofstad Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Opplever det vi som jobber med bil at jenter som har en bil de er interessert i, tar SVÆRT godt vare på dem... Lukter fort litt mye parfyme men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Tror jeg må få tatt noen bilder av bilen imorgen jeg, hive meg på denne tråden Ser det er mange fine biler Og bra med denne tråden tror jeg Så da satser jeg på at det blir lagt ut bilder imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailen Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Denne jeg har sett sene søndagskvelder på forus? Kan stemme det ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Se der ja, nå begynte det å bli action her. Da venter eg spent på bilder av bilen din Selia. Flott e36 Mailen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Skal få tatt bilde med et bra kamera, og fått vaska den litt Så gjøre litt med den, hvite blinkers hadde heller ikke tatt noe skade Eller svart lister ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Alså svartE ;p Kommer noen skriveleifer innimellom ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg slenger med noen bilder til jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 @Mailen Føler også at jeg har sett bilen din ofte rundt på forus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Selia; Helt råttt! Meget lik min, men min er da spekket med rustflekker ( bruksbilen) og firedørs. Du kan da for all del ikke bytte ut chromen! ; ) Nydelig eksemplar av en E30! Senter deksler på felgene hadde gjort seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har det Bare ikke hatt på etter vinterdekka kom på Men det skal bli Er "hobby fotograf", men har ikke helt lært meg det å tatt bilder av biler. Knipset en del idag, men lite jeg ble fornøyd med :/ Så har jeg prøvd å tatt en del på treff. Jeg la inn bilde av en M3 en plass her, for en stund siden. Men blir liksom aldri helt fornøyd med bildene mine :/ Noen som har tips, om å få til bildene "perfekt" ? skal kjøpe meg bra kamera når jeg får penger, speilrefleks Mista kamerae mitt 1t etter jeg hadde kommet på rudskogen i sommer :/ Så må vel innvistere i nytt og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 En god start er å slå av den grusomme rødoransje datomarkeringen som tar ALL fokus i bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Se der ja Selia, fine bilder Som sagt, fjern dato merkinga ; ) Senterdekslene ligger oppe i garasjen, inne på "lageret" Blir nokk svarte hella de lykter etter hvert folkens Hva tror dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Fet e30 Selia. Den så fin ut. Vet det e flere jenter her inne og, så ikkje vær sjenerte. Vis fram bilane dåkkas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Takk Skal legge inn flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Jeg også er her Min BMW: Og min kjære sin hender jeg kjører litt i denne også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå