hellduck Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 E36 318is Coupè Får vell slenga ud bilen min og då, si der fyst va ein jentetråd her! Ein del eg ska endra på bilen, lige an ikkje sånn an ser ud nå jaffal Men det komme seg nok!! Ikkje det besta bilde men - Hellduck - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Velkommen =D Fint utgangspunkt det der, E36 er gode biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurfelita Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Slenger med noen bilder av bilen min jeg også. Den var nypolert på disse bildene, var herlig å se rødfargen komme tilbake (den var blitt "litt" falmet i løpet av vinteren ) Er fortsatt et par småting som gjenstår før jeg er helt fornøyd.. Blir gjort litt etter litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Nydelig E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ja den e30 var meget fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 L Æ K K E R T ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 mangen fine bil bilder ja:) er sikkert fleire her av gutane som vil ha sett bilder av damene å framfor bilane sine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Den E30'n har jeg sett en del ganger i Ålesund ja Men har aldri lagt merke til at det er kvinnfolk bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 mangen fine bil bilder ja:) er sikkert fleire her av gutane som vil ha sett bilder av damene å framfor bilane sine:) Vet ikke hvordan det er med dem andre jentene men det skal svært mye til for at jeg skal legge ut "se på meg" bilder på nett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Poenget med tråden er tross alt biler, ikke de som eier dem Og det skal vi respektere synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Vet ikke hvordan det er med dem andre jentene men det skal svært mye til for at jeg skal legge ut "se på meg" bilder på nett! Hehe.. må si meg ganske enig der Jeg har gjort det en gang, og det var parodi på en annen jente som hadde gjort det i skikkelig "se-på-meg-intensjon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Utrolig my fete BMW,er her.Godt å se jenter som kjører stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Meget pen den E30'n der. Gosh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Nice med jentetråd! Dog har ikke noe BMW å poste bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 såg råstrøken ut den M3'en din Monica! syns det er konge med damer som kjører bmw, spesielt når dei har M maskin og kjører fra de fleste såg bra ut alle andre sine også da he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå