Beamer Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Konseptet har jeg sett for meg noe i den dur, da dette er den eneste stylingen til E34 som ser noen lunde normal ut, bortsett fra M5. Vil også ha V8-front, så hvis noen har komplett med panser og grill er det bare å si ifra:) Liker spesielt godt dette hekkskjørtet!
Alex88 Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Konseptet har jeg sett for meg noe i den dur, da dette er den eneste stylingen til E34 som ser noen lunde normal ut, bortsett fra M5. Vil også ha V8-front, så hvis noen har komplett med panser og grill er det bare å si ifra:) Liker spesielt godt dette hekkskjørtet! Kan ikke si noe imot. Likte også hekkskjørtet Lykke til med prosjektet
EirikL Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Spennende prosjekt som skal bli morsomt å se resultatet av. Litt usikker på stylingen, men tror kanskje den ser bedre ut i virkeligheten enn på bildene. Men du må ikke bruke lignende felger som på bildene. De var forferdelig Kantfelger på E34 er jo en slager...
E28 TURBO Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 litt lite effekt? Med vilje med tanke på holdbarhet eller? Mest mulig lik orginal.
Beamer Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Da er fuel cell montert, og bensinpumper og filter i reservehjulsbrønn. Da ble det plass til eksosen fra den ene turboen på høyre side:) Med det samme så la jeg opp 13mm bensinslanger helt frem, så nå er ny og større fuel rail og bensintrykksregulator bestilt. Da skal den være klar for ny benking etterhvert:) Lakkering kommer i siste rekke ser det ut for:P
Beamer Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 litt lite effekt? Med vilje med tanke på holdbarhet eller? Mest mulig lik orginal.Benkingen ble avbrutt pga ustabilt ladetrykk, så det er vel grunnen til at det ble 400hk, men nå er det fikset. Så da får vi se på neste benking hvor langt jeg kommer:) Tror ikke jeg skal så veldig mye over 500hk, pga at det kan begynne å spøke litt for stempel og råder, da de er originale.
Beamer Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Modifisert originalfuelrail, inntak på begge sider, og retur på midten Har foressten en helt ny PPF fuelrail for M30/S38 til salgs.
Beamer Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Hehe, var på bjørnstad på benking for et par måneder siden, men ble bare fjusking og skyting over 4500omdr., så nå går den rent og fint opp til dit. Kan være bare pluggledningene som kødder, men har ærlig talt ikke giddet å tenkt på det en gang enda. Ble litt lei da det nok en gang ikke fungerte som det skal!
e30 tic Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 jeg og vurderer fuelcell for å kunne ha tilsvarende eksos på min e30. har du skilter på bilen din? får du liv i org tank måler med fuelcell? bra moment i bunn på den motoren din
Gjest Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Du må snu fuelcelln din erlend. Sumpen på tanken må være bak. Du kommer til og miste bensintrykket i høyresving.
Beamer Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 jeg og vurderer fuelcell for å kunne ha tilsvarende eksos på min e30. har du skilter på bilen din? får du liv i org tank måler med fuelcell?bra moment i bunn på den motoren din Er en god løsning med tanke på eksos det ja. Leverte inn skiltene da en skulle eu-godkjennes midt under ombygging, så det er uvisst om det kommer skilt på den igjen. Tankmåleren har motsatt motstandsverdi i forhold til den originale, så den viser egentlig motsatt av hva den skal:p
Beamer Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Du må snu fuelcelln din erlend. Sumpen på tanken må være bak. Du kommer til og miste bensintrykket i høyresving.Hmm, ja du sier noe der..hehe:) men det oppdraget blir nok overlatt til den som vil ta over hele bilen en gang
Beamer Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Dæven det går trått med prosjektet mitt gitt Den dukket jo sakte men sikkert opp igjen under en mengde av snø som kom i vinter, så har gått over pluggledninger, plugger og fordelerlokk nå, men fremdeles bare sperring over 4500omdr..crap! Skal prøve annen tenningsmodul også slik at den er utelukket..bl.a. Kjøpte meg nye lykter da, som jeg har hatt lyst på en stund Før: Etter: Da mangler det bredfront og litt styling før lakkering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå