Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konseptet har jeg sett for meg noe i den dur, da dette er den eneste stylingen til E34 som ser noen lunde normal ut, bortsett fra M5. Vil også ha V8-front, så hvis noen har komplett med panser og grill er det bare å si ifra:) Liker spesielt godt dette hekkskjørtet!

fdgsr2h7xxkfdhlwlpk8.jpg

80p8n6xh4igy0hfsy6f1.jpg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Konseptet har jeg sett for meg noe i den dur, da dette er den eneste stylingen til E34 som ser noen lunde normal ut, bortsett fra M5. Vil også ha V8-front, så hvis noen har komplett med panser og grill er det bare å si ifra:) Liker spesielt godt dette hekkskjørtet!

fdgsr2h7xxkfdhlwlpk8.jpg

80p8n6xh4igy0hfsy6f1.jpg

Kan ikke si noe imot. Likte også hekkskjørtet :wink: Lykke til med prosjektet 8)

Skrevet

Spennende prosjekt som skal bli morsomt å se resultatet av. Litt usikker på stylingen, men tror kanskje den ser bedre ut i virkeligheten enn på bildene. Men du må ikke bruke lignende felger som på bildene. De var forferdelig :shock: Kantfelger på E34 er jo en slager...

• 3 months later...
Skrevet

Da er fuel cell montert, og bensinpumper og filter i reservehjulsbrønn. Da ble det plass til eksosen fra den ene turboen på høyre side:)

Med det samme så la jeg opp 13mm bensinslanger helt frem, så nå er ny og større fuel rail og bensintrykksregulator bestilt. Da skal den være klar for ny benking etterhvert:)

Lakkering kommer i siste rekke ser det ut for:P

wdcl3n8mb3bhbm60txhp.jpg

kzupoif5jz7kjo7jg5nq.jpg

w6tl9o1rfcpegf2j4a2c.jpg

t59gfpn68z9hrwlhwkzd.jpg

Skrevet
litt lite effekt? Med vilje med tanke på holdbarhet eller? Mest mulig lik orginal.
Benkingen ble avbrutt pga ustabilt ladetrykk, så det er vel grunnen til at det ble 400hk, men nå er det fikset. Så da får vi se på neste benking hvor langt jeg kommer:) Tror ikke jeg skal så veldig mye over 500hk, pga at det kan begynne å spøke litt for stempel og råder, da de er originale.
  • 4 weeks later...
Skrevet

Modifisert originalfuelrail, inntak på begge sider, og retur på midten :)

Har foressten en helt ny PPF fuelrail for M30/S38 til salgs.

cs4qborfji5jccjwbcet.jpg

• 6 months later...
Skrevet

Hehe, var på bjørnstad på benking for et par måneder siden, men ble bare fjusking og skyting over 4500omdr., så nå går den rent og fint opp til dit. Kan være bare pluggledningene som kødder, men har ærlig talt ikke giddet å tenkt på det en gang enda. Ble litt lei da det nok en gang ikke fungerte som det skal! :?

• 2 weeks later...
Skrevet

jeg og vurderer fuelcell for å kunne ha tilsvarende eksos på min e30. har du skilter på bilen din? får du liv i org tank måler med fuelcell?

bra moment i bunn på den motoren din :wink:

Skrevet

Du må snu fuelcelln din erlend. Sumpen på tanken må være bak. Du kommer til og miste bensintrykket i høyresving.

Skrevet
jeg og vurderer fuelcell for å kunne ha tilsvarende eksos på min e30. har du skilter på bilen din? får du liv i org tank måler med fuelcell?

bra moment i bunn på den motoren din :wink:

Er en god løsning med tanke på eksos det ja. Leverte inn skiltene da en skulle eu-godkjennes midt under ombygging, så det er uvisst om det kommer skilt på den igjen. Tankmåleren har motsatt motstandsverdi i forhold til den originale, så den viser egentlig motsatt av hva den skal:p
Skrevet
Du må snu fuelcelln din erlend. Sumpen på tanken må være bak. Du kommer til og miste bensintrykket i høyresving.
Hmm, ja du sier noe der..hehe:) men det oppdraget blir nok overlatt til den som vil ta over hele bilen en gang :)
  • 3 months later...
Skrevet

Dæven det går trått med prosjektet mitt gitt :) Den dukket jo sakte men sikkert opp igjen under en mengde av snø som kom i vinter, så har gått over pluggledninger, plugger og fordelerlokk nå, men fremdeles bare sperring over 4500omdr..crap! Skal prøve annen tenningsmodul også slik at den er utelukket..bl.a.

Kjøpte meg nye lykter da, som jeg har hatt lyst på en stund :)

Før:

swmfww6qw2y2t92b60of.jpg

Etter:

yt5lj5wrju7h1po6p1r5.jpg

Da mangler det bredfront og litt styling før lakkering :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...