Simpel Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Han er sikkert korrosjonsekspert. Vil aldri få lakkrust med så masse lakk
Z1 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Såså ikke snakk dritt om penselmalte biler...min 92 golf tdk er så rusten at den blir malt hver vår for og fjerne kreften som har overtatt hele bilen.
wabby Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Da var det søndag og jeg skulle til Kr.sand igjen. Kunne ikke la hver å svippe innom Arendal og se på bilen Dersverre noe mørkt, men dere kan jo se at han har kommet noe "lengre" med lakkjobben... Huff..
Deep Dish Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Han må jo ha sniffet lakk og andre tvilsomme kjemikaler over lengere tid den gutten der.. (Kanskje derfor han gikk tom for lakk sist gang)
wabby Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 noen som har link til salgsannonse?? Den stod i agderposten, så vet ikke hvor den annonsen finnes.
Ballder Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Hehe.. Synes nå bilen bare blir bedre og bedre jeg.
wabby Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Hehe..Synes nå bilen bare blir bedre og bedre jeg. Vel, det er noe som heter "pen langt ifra, men langt ifra pen"... Bilen kan kanskje i fremtiden gå under det ordtaket. Men nå så er den stygg!
Ballder Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Hehe..Synes nå bilen bare blir bedre og bedre jeg. Vel, det er noe som heter "pen langt ifra, men langt ifra pen"... Bilen kan kanskje i fremtiden gå under det ordtaket. Men nå så er den stygg! Kunne blitt fin, dersom det ble gjort seriøst. Sort matt er tross alt bedre enn giftgrønn spør du meg.
Hyggmaister Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Hva faen...har han malt vindua og nå eller?
Hyggmaister Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 edit: ser at de er mørksota allerede på første bildet *pustut*
vetu03 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 ble ikke sååå ille til slutt hehe, til slutt? Bare vent han er nok ikke ferdig Kan være truendes til å male hvite viper striper over hele greia eller å skrive smørbrød liste på bilen med hvit male pensel han her
wabby Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Jeg tror faen jeg dauer!!!!!! Bilen ble solgt for 6000 eller mindre for et halvt år siden. Nå dukker den opp på AutoDB enda VÆRRE!!! og for 15000! HAHAHAHAHHAH http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2158516
Ron Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 White Spirit å en ordentlig steamer på 60 grader, så trur jeg nok den malinga ha løsna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå