Kriss11 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hei.. har noen angel eyes lykter på hånda nå. (brukt) Av en jeg kjenner. han sier den ene ringen ikke virker. Går det ann å bytte ring? Vanskelig? Er det noen som vet pris på ny ring og hvor jeg kan få tak i det? Håper på svar:) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Spørs hvilke lykter det er.. Hvis det er orginale lykter med løse ringer(ccfl) så må du ha en ny slik, vet ikke hvor de selger slike løse.. Jeg har 3stk btw Fk/in-pro lykter har lyspærer som du kan bytte. Viktig å bytte til riktige pærer og ikke sterkere. Mine lykteglass smeltet med org pærene(plastglass med angeleyesring støpt inn).. Syntes ALT som dreier seg om uorginale Angeleyes er jalla.. Samme om det er billig ringer fra biltema eller dyre lykter fra umnitza. Alltid noen som har problemer med dem.. (inkl meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Lyktene er orginale. men han er usikker på merke. Må jeg vite merke for å få tak i ny ring. Hvor kan jeg få kjøpt det? Takk for svaret;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Snart er hele angel eyes styret over. begynner å bli lei dritet jeg. Jeg møter daglig på opeler og golfer og annet ræl som kjører med ettermonterte angeleyes. Er jo ikke kult lenger! Dropp hele greia, og kjøp deg originale E36 linselykter, så monterer du xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Lyktene er orginale. men han er usikker på merke.Må jeg vite merke for å få tak i ny ring. Hvor kan jeg få kjøpt det? Takk for svaret;) Hvis det er hvite ringer så kan du kjøpe på biltema norvatio.no kanskje.. de er ikke så dyre, men det spørs jo om du får kjøpt løse ringer. Hvis ikke så er vel hele poenget med å kjøpe nye lykter borte, da du kunne bare montert i de du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Syns faktisk vanlige parklys er mye finere på E36 nå! Absolutt alle har angel eyes for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Syns faktisk vanlige parklys er mye finere på E36 nå! Absolutt alle har angel eyes for tiden. Jeg har gått tilbake til orginale linselykter uten noe xenon eller ae.. Orginalt er best Eneste jeg har vurdert er xenon til er langlysene, da disse suger på mørke veier Men nå var vel det ikke det denne tråden skulle handle om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Takker for svar;) Jeg får se hva som skjer med kjøpet=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Syns faktisk vanlige parklys er mye finere på E36 nå! Absolutt alle har angel eyes for tiden. Jeg har gått tilbake til orginale linselykter uten noe xenon eller ae.. Orginalt er best Eneste jeg har vurdert er xenon til er langlysene, da disse suger på mørke veier Men nå var vel det ikke det denne tråden skulle handle om Det syns jeg er helt suverent Superbeetle! Skal jeg ha E36 igjen blir det originale linselykter på meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå