Gå til innhold

webasto motorvarmer

gjeewaytee
 Share

Anbefalte innlegg

funker ikke webastoen når bilen går på reservetanken??

den har funket før og inatt blei det kald og tenkte eg skulle sette den på te dama neste morgen, men da eg sjekka va det ikke skjedd noenting.. registrerer den at den står på reservetanken lissom uten at tenninga står i??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har opplevd det samme på min tidligere 530d uten at den var kommet helt på reservetanken (var dog like før), men den sto parkert i en bakke som tydeligvis gjorde at webastoen ikke klarte å hente opp diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då fekk eg prøvd den. den startet og gikk i ca 30 min og så slo den seg av. og ingen forskjell... det eg reagerte på va at eneste lyden eg hører både inni bilen og utenfor er kupevifta. vi har en chevvy på jobb og den dieselvarmeren bråker faktisk litt og det kommer lissom litt eksos av den

anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste netopp litt på nettet og han ene fortalte at han etter 15-20 min har 90 grader i motor og 26 grader i kupe. så ett eller annet stemmer overhodet ikke... leste og at hvis den ikke tenner så skal den prøve om og om igjen automatisk...man ja...åssen renser man tenningen på webasto??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på hur dette rensens, men vet at eldre modeller av dieselvarmere hadde et slags "øye" som observerte flammen gjennom et innspeksjonsvindu.

Da dette ble sotet og tett, så sviktet varmeren.

Må nesten finne deg en sprengskisse over den aktuelle varmeren du har, dersom du skal hive deg over den tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan si meg kor i motorrommet den er plassert. ser den ikke sånn ovenfra hvertfall. det er et klistremerke på bilens venstre hjulbrønn i motorrommet der det står hvilken det er. eller det står no bare hva den bruker av drivstoff og hvor mye kw den produserer. og at det er en top C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...