320dsport Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hei! Har webasto i min e46, men hvordan slår man den på slik at det kan være varmt om morgenen? Eller er den bare på når motoren går?
Odd-M Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hvis, og jeg mener HVIS, du har mulighet for å starte den manuelt har du en timer i kjørecoomputer og/eller egen fjernkontroll til dette. Uten av jeg kjenner E46 i detalj vet jeg at ikke alle BMW er utstyrt med denne tilleggsfunksjonen
tomerikk Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Du har nok bare tilleggsvarmer, den kan oppgraderes til parkerings varmer med ett tilleggs sett.
Andreas1 Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Oppgraderingen koster ca 10 festblanketter hos Kolberg Caspari avhengig av type Webasto og hvor omfattende denne er originalt. De kjørte annonser i Oslo-området for noen uker siden.
tomerikk Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Det er flere oppgraderingssett å få, Det til ti tusen er det dyreste med radiokontroll og kupeoppvarming.
larserso Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Hvordan kan man finne ut om man har tilleggsvarmer og klarer seg med kun oppgraderingssett til rundt 10 blanketter? Har importert bil, så er neppe på min, men kan være interessant å vite.
PF0075 Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Kaster meg på denne tråden. Har selv importert bil, og har vurdert motorvarmer, men har visstnok liten effekt.. Hva er en tilleggsvarmer? Er den elektrisk? kolbe el lignende? Hva kan en sånn koste?
320dsport Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Okei.. Blir nok uaktuelt å oppgradere ja:P Det blir jo fort varmt allikevel Takk for svar!
Beamer Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Jeg kjøpte tidsur som ettermonteringssett hos GS Bildeler for ca 4500,- for 2 år siden. Det starter både varmeapparat og webasto. Koblet det opp selv etter et meget dårlig koblingsskjema som fulgte med.
Beamer Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Jeg kjøpte tidsur som ettermonteringssett hos GS Bildeler for ca 4500,- for 2 år siden. Det starter både varmeapparat og webasto. Koblet det opp selv etter et meget dårlig koblingsskjema som fulgte med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå