Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hatt forsikring på vinter bilen min. en e36 318.

ringte gjensidige de skulle ha litt over 10laken :S. bilen er jo ikke vært halparten jo:S. er 19 år å er første forsikringa jeg skal ha på meg selv . noen forslag til selskap som kan være litt rimeligere?

Skrevet

Ën e36 318 vil koste mye om du er ungdom og skal ha forsikring på eget navn. Har hørt If skal være billige når det gjelder e36, har selv det på min coupe. Men ellers finnes det ingen fasit svar på priser, det varierer fra selskap til selskap. Så det beste tipset du kan få her inne er at du rett å slett at du tar deg en ringe rundte og hører med enkelte selskap.

Lykke til :)

Skrevet
ja får begynne å ringe litt;),

de idiotene vil jo ikke ha folk på veien

nesten riktig, bare litt feil formulert. korrekt formulering er at de ikke vil ha idioter på veien. Er dessverre sånn at det er veldig mange 19 åringer som herjer vilt...

Skrevet
Styr forresten unna Sparebank 1, svindyre på forsikringer for ungdom!!!

Hvis du er fagorganisert lønner det seg faktisk i de fleste tilfeller å bruke sparebank 1.Men du må selv oppgi om du evt er organisert da de ikke har lov til å spørre deg direkte om dette.

Skrevet

Sammenligne forsikringspriser er nesten like nyttesløst som å sammenligne lengden på penis. Forsikringspriser avhenger av en hel del faktorer, for eks;

-Hvor står bilen lagret normalt (garasje for eks)

-Alarm?

-Kjørelengde?

-Bonus?

-Hvor i landet bor du?

-Alder?

Da sier det seg selv at en person vil oppleve å få 6000 i forsikring for sin bil, mens en annen vil få 10000 i samme firma. Og visa versa i andre firmaer.

Skrevet

Men penisen er jo like lang uansett hva "faktorer" den har. penisen blir vel ikke kortere om man får en bolt igjennom.

Når det gjelder forsikring, er det riktig som 316 sier :)

jeg regner med du har valgt delkasko, ev kun ansvar. og 8500kr i året er ikke så verst da. Du får det ikke gratis.

Skrevet

Har 6100 til gjensidige YS avtalen på e36 320 og e30 320.

Samme pris på begge.

Er 19 selv, har vel 30% bonus og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...