Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Det skjer veldig mye igrunn =)

Men ikke med min bil, jeg må bytte bensintank, diff og girkasse.

Hadde stoore større planer men jeg dropper det denne vinteren, får være litt mer klar neste vinter.

Og, da jeg har kjøpt en ny bil jeg skal tulle litt med =)

E28n er til salgs, ferdig bulka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hvorfor skal søknaden være så hemlig?

jeg ville heller spurt HVEM han sendte den til...

Skjønner ikke det jeg heller, vi er jo vel ett felles BMW-samfunn? Kommer ihvertfall til å legge gi bort søknaden min om det ønskes, når den forhåpentligvis blir godkjent av Ålesund trafikkstasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal søknaden være så hemlig?

jeg ville heller spurt HVEM han sendte den til...

Skjønner ikke det jeg heller, vi er jo vel ett felles BMW-samfunn? Kommer ihvertfall til å legge gi bort søknaden min om det ønskes, når den forhåpentligvis blir godkjent av Ålesund trafikkstasjon.

Jeg ser heller ikke problemet, jeg har lagt ut søknaden jeg sendte for å få godkjent m20b27 (Hartge H27 fra 1987) i min 1988 325i. Jeg har ingenting å tape på om andre får godkjent sine bygg.

Om noen får problemer med godkjenning av 2.7 liter, stiller jeg gjerne skiltnr til disposisjon om det er til hjelp.

Jo flere e30 ombygninger som blir godkjent, jo bedre. Det gjør det gjerne lettere ved framtidige bygg.

Jeg fikk forøvrig negativt svar på min s50b30 søknad her om dagen med begrunnelse at 333i hadde 30-40nm mindre enn s50b30. #-o

De henvendte også til 325is (I realiteten US 325i med sportsinteriør, diverse utstyr og diffbrems) som hadde 192hk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...