Anders_w Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 **** UPDATE 15/1 **** da har vi gjort litt diverse;-) jeg har prøvd innsuget mitt, det er ikke lakkert ennå, men ferdig grunnet og lagt fyller;-) gammer'n har fortsatt på bilen til ståle med tilpassninger og forstilling;-) Innsuget mitt i alu. sparklet og lagt fyller gammern måtte sjekke flowen i innsuget, haha;) her er eksosen min: Aldri feil med tallet 6 på kula;-) Pappa steller med servo'n te ståle: Ståles Girkasse: Etter litt fram og tilbake og kapping av slangestussene så passet innsuget perfekt;-) iogmed at forstillinga til ståle er på måtte vi prøve m5 felgene hans med viftelokka på skal pusses opp selvfølgelig;) og versting bremseskiver måtte prøves:) da er bilde uten viftelokket:
HeinZ Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Blir bare bedre og bedre:) stå på folkens. gleder meg te og se disse på veien
R Andersen Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Det ser meget bra ut! Hva slags bremser skal dere kjøre med?
Anders_w Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Det ser meget bra ut! Hva slags bremser skal dere kjøre med? jeg kjører med wilwood 4 stempla 290mm foran og standard bak med slissa og borra skiver + greenstuff. husker ikke hva ståle skal kjøre..
StaLe30 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 e30 m3 med borra/slissa skiver og PF-klosser bak forløpig. 315mm PF-skiver, e36 m3 calipper og pf-klosser foran.
R Andersen Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Det blir nok veldig bra! Har hørt mye positivt om skivene til PF, og har bare gode erfaringer med deres klosser. Men de støver noe vanvittig, så det er greit å ikke bruke bling-bling-felgene på banen...
StaLe30 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Det blir nok veldig bra! Har hørt mye positivt om skivene til PF, og har bare gode erfaringer med deres klosser. Men de støver noe vanvittig, så det er greit å ikke bruke bling-bling-felgene på banen... hater støv.................
Anders_w Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Det blir nok veldig bra! Har hørt mye positivt om skivene til PF, og har bare gode erfaringer med deres klosser. Men de støver noe vanvittig, så det er greit å ikke bruke bling-bling-felgene på banen... hater støv................. WORD!!! dt er noe dritt... sånn er faktisk wilwoodene ganske bra, de støver ekstremt lite! så om du har råere bremser enn meg ståle så har jeg mindre støv enn deg hoho :whoa:
nicooo Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Gromt, gromt, gromt! Men syns da ikke dere trenger å konkurrere dere immellom, dere har jo to av de heftigste BMWene i Norge jo!!
Anders_w Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Er det trakter inni det aluinnsuget? Nope
R Andersen Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Men det burde vel vært carboninnsug på Anders sin bil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå